خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ویارئال سویا 18 اردیبهشت 1401

ویارئال و سویا امشب در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده ویارئال سویا 18 اردیبهشت 1401 با انصاف ورزشی همراه باشید.

سویای رده سومی امروز و از ساعت 18:45 به وقت ایران در دلا سرامیکا میهمان ویارئال رده هشتمی است. برای تماشای پخش زنده بازی ویارئال سویا 18 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده ویارئال سویا 18 اردیبهشت 1401

بازی امروز جدالی تعیین‌کننده برای سهمیه لیگ‌ قهرمانان است و به خصوص با توجه به پیروزی شب گذشته بارسا برابر بتیس و قطعی شدن سهمیه این تیم، حال شاگردان لوپتگی برای کسب 3 امتیاز بازی، قطعی کردن سهمیه و حتی رقابت با بارسا بر سر رده دومی باید در مصافی دشوار با ویارئال روبرو شوند.

زیردریایی‌های زرد که در لالیگای امسال حتی در حد کسب سهمیه لیگ کنفرانس هم خوب عمل نکرده‌اند در لیگ قهرمانان با عملکردی اعجا‌ب‌آور و بعد از حذف یوونتوس و بایرن مونیخ به نیمه‌نهایی رسیدند و در آنجا هم به دشواری برابر لیورپول قدرتمند کلوپ شکست خوردند.

شاگردان اونای امری در صورت پیروزی در این دیدار حساس این شانس را دارند که حداقل برای سهمیه لیگ کنفرانس بجنگند. ویارئال در 5 بازی آخر خود 3 شکست و 2 پیروزی کسب کرده و سویا 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی ثبت کرده است.

در 5 تقابل اخیر دو تیم با هم اما همه چیز مساوی است، 2 پیروزی برای هر یک از دو تیم و 1 تساوی! برای تماشای پخش زنده بازی ویارئال و سویا 18 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ویارئال و سویا 18 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا