خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برداشت وزارت بهداشت از یک خبر: تخریب سازمان یافته است

در پی انتشار خبر «نامه ی مشمول دختر آقای وزیر!» [لینک]، روابط عمومی وزارت بهداشت جوابیه ای به انصاف نیوز ارسال کرده که در پی می آید:

«در ادامه تخریب های سازمان یافته در روزهای اخیر مطلبی در برخی شبکه های اجتماعی و به نقل از یک رسانه منعکس شده است که صدور و ارجاع نامه ای توسط وزیر بهداشت به معاونت آموزشی به منظور سوء استفاده از مقررات برای ورود به دوره فوق تخصصی برای یکی از نزدیکان ایشان بوده است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تکذیب این خبر حق هر گونه پیگیری حقوقی و طرح شکایت از منبع انتشار این مطلب را برای خود محفوظ دانسته و از رسانه منبع خبر شکایت خواهد کرد.

گفتني است صدور مجوز برای شرکت در دوره های تخصصی و فوق تخصصی جزء وظایف شورای آموزش پزشکی و تخصصی بوده و این شورا در حال حاضر هیچ تصمیم جدیدی در این زمینه نگرفته است.

شایان ذکر است از سوی معاونت درمان این وزارتخانه در مورد کاهش طرح نیروی انسانی 12 رشته تخصصی تصمیماتی گرفته شده است بر اساس این تصمیم گذراندن طرح نیروی انسانی در 5 رشته تخصصی شامل پزشکی اجتماعی، پزشکی ورزشی، طب هوا فضا، طب کار، و پزشکی قانونی کاملا حذف شده و در 5 رشته دیگر شامل توانبخشی، رادیوتراپی، پزشکی هسته ای، روانپزشکی و عفونی نیز از امسال 20 درصد کاهش طرح اعمال خواهد شد و 2 رشته دیگر شامل داخلی بزرگسالان و داخلی کودکان نیز از مهرماه سال آینده مشمول کاهش 20% دوران طرح نیروی انسانی خواهند شد.

و بر اساس برنامه پیش بینی شده از سوی این وزارتخانه در سالهای آینده نیز کاهش 20 درصدی طرح نیروی انسانی ادامه خواهد داشت تا طبق برنامه در یک‌ دوره 10 ساله، با تاکید بر بومی گزینی ، به طور کامل طرح نیروی انسانی متخصصین حذف گردد.»

توضیح انصاف نیوز: در خبر منتشر شده، بر خلاف ادعای وزارت بهداشت، صرفا اشاره شده بود که آن دستور مشمول دختر وزیر می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا