خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه انجمن بازیگران سینما درباره ی «دیوث کیست؟»

شورای مرکزی انجمن بازیگران سینما درباره ی «انتشار فحاشی به هنرمندان» در هفته نامه ی یالثارات با تیتر «دیوث کیست؟»، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن بیانیه در پی می آید:

به نام خدا. اخلاق یکی از بنیادی ترین و والاترین دروس و آموزه های عقیدتی و اجتماعی بوده و هست، و پاکیزه گی گفتار از ارکان بسیار مهم اخلاق محسوب می شود.

متاسفانه در روزهای گذشته نشریه یالثارات، با زیر پا گذاشتن حریم اخلاق و ناديده گرفتن عفت کلام، عبارات ناشایست و زشتی را نسبت به سینماگران و خانواده ایشان به کار برده که فارغ از توجیه لغوی آن، در عرف اجتماعی، یکی از رکیک ترین و زشت ترین فحاشی های رایج در بین فرومایه ترین افراد جامعه محسوب می شود.

انتقاد سالم، سازنده و مودبانه حق تمامی ارباب جراید و رسانه های جمعی است اما بی حرمتی، افترا و زشت گویی در هر شكل و با هر بهانه و نيتي به هيچ عنوان پذيرفتني نيست.

انجمن بازيگران سينماي ايران پس از چند روز خويشتن داري و با مشاهده عدم برخورد مناسب با اين هجمه اخلاقي، حق قانونی و شرعی اعاده حیثیت را برای تمامی هنرمندان و خانواده ایشان محفوظ دانسته و برخورد قاطع مسولین قضايي و قانوني ذیربط با این بی حرمتی را، کمترین انتظار هنرمندان می داند.

بياييد امروز كه پديده ی زشت و منحوس تروريسم در لباس دين، خدمتگذاري شيطان مي كند و نفرين جهانيان را به جان مي خرد، ما همه با هم حافظان شريف كلام مقدس خداوندي باشيم كه به حرف و قلم قسم ياد مي كند. تا فراموش نكنيم كه ادب مرد به ز دولت اوست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بازیگرای عزیز شماها اصلن میدونین اخلاق یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با این وضع لباساتون . صدبار طلاق میگیرین تو پارتی میگیرنتون هزارجور ادا اطوار دارین . از چی میسوزین ازین ک مخاطب یک حدیث شدین

  2. ديوث آقايوني هستند كه ٣٠٠٠ ميليارد تومان دارايي شخصي اعلام مي كنند و مردم گرسنه اند. خجالت بكشيد واقعا حيا بد نيست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا