خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پزشکیان: به جای وعده، شعار و دروغ باید عمل کنیم

دکتر مسعود پزشکیان، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: اگر راهی را اشتباه رفته‌ایم و یا اگر بلد نبوده‌ایم مدیریت کنیم؛ امروز باید جرات داشته باشیم و بگویم نتوانستیم.

به گزارش انصاف نیوز، مسعود پزشکیان روز چهارشنبه 6 مرداد در جمع مردم عجب‌شیر، با اشاره به مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور اظهار کرد: اگر مشکلی امروز وجود دارد تقصیر تک تک ما است که در مدیریت‌ها حضور داشتیم؛ مقصر اصلی قوه مجریه، مقننه و قضاییه است، که نتوانسته‌ایم درست عمل کنیم و در نتیجه نتوانسته‌ایم راه‌حل‌های منطقی برای مشکلات ارائه دهیم.

وی ادامه داد: امروز وقت آن رسیده است که اگر می‌بینیم مشکلی وجود دارد و راه‌حل درستی برای آن نداشته‌ایم بپذیریم که اشتباه کرده‌ایم و برای پیدا کردن راه‌حل‌های درست قدم برداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر پزشکیان، وی متذکر شد: اگر ما در اوایل انقلاب از عدالت سخن می‌گفتیم امروز این گوی و این میدان؛ به جای وعده، شعار و دروغ باید در عمل نشان دهیم که می‌خواهیم کاری انجام دهیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، دعوای قدرت و پول را تهدیدی جدی دانست و گفت: متاسفانه برخی دچار دعوای قدرت و پول شده‌اند، جنگیدن و و در مقابل یکدیگر ایستادن کار راحتی است اگر می‌توانیم باید به پست، پول و قدرت دل نبندیم و فریب اینها را نخوریم.

وی ادامه داد: متاسفانه امروزه بیشتر افراد دعوای میز و قدرت را دارند، باید دست به دست هم بدهیم و دعواها و کش‌مکش‌ها را کم کنیم.

پزشکیان با تاکید بر اینکه تا به امروز فریب قدرت و ثروت را به نوبه خودم نخورده‌ام، افزود: نباید در جامعه اسلامی به فرد سرخم کنیم بلکه باید به راستی‌ها، صداقت و درستی‌ها سر خم کرد.

وی خدمت بی‌منت را سرلوحه عمل خود دانست و گفت: مملکت با علم و دانایی باید اداره شود مردم ما مردمی صبور هستند و ما باید در برابر اعتماد و خوبی آنها بی‌منت و با تمام توان و با تکیه بر علم و و منطق قدم برداریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا