خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه‌ی فدراسیون فوتبال بعد از جلسه با اسکوچیچ ؛ برزخ کامل!

بیانیه‌ی فدراسیون فوتبال بعد از جلسه با اسکوچیچ منتشر شد که در آن عملا هیچ چیزی وجود ندارد تا فوتبال ایران همچنان در برزخ کامل بماند.

به گزارش انصاف ورزشی، پس از حواشی که پیرامون نیمکت تیم ملی ایران ایجاد شد دیروز اعلام شد که کمیته فنی فدراسیون فونبال ایران اسکوچیچ را برکنار کرده است، اتفاقی که البته نیاز به تایید هیئت رییسه فدراسیون دارد هیئتی که با توجه به اتفاقات ماه های گذشته رسمیت داشتنش در ابهام قرار دارد!

در همین راستا امروز هیئت رییسه فدراسیون فوتبال ایران با اسکوچیچ جلسه‌ای را برگزار کرد اما در بیانیه‌ی فدراسیون فوتبال بعد از جلسه با اسکوچیچ نه خبری از تایید اخراج وی است و نه خبری از ابقای او!

به بیان ساده تر باید گفت هیئت رییسه به دلیل عزل های صورت گرفته زیر هشت نفر است و اساسا وجاهت قانونی ندارد که بخواهد اسکوچیچ را اخراج کند از طرفی هم معلوم نیست جانشین مرد کروات ایرانی خواهد بود یا خارجی و اصلا فدراسیون با کسی به نزدیکی توافق هم نرسیده است؛ در نتیجه در حال حاضر خبری از تصمیمی رسمی و قانونی نخواهد بود.

شاید بتوان گفت اوضاع فدراسیون فوتبال دیگر بدتر از این نمی‌شود و معلوم نیست چه در انتظار تیمی قرار دارد که چهارماه دیگر باید مقابل انگلیس و آمریکا و ولز در جام جهانی 2022 قطر بازی کند.

بازگشت کیروش به ایران ؟ رفتن اسکوچیچ جدی شد

به هرروی بیانیه‌ی فدراسیون فوتبال بعد از جلسه با اسکوچیچ بدین شرح است:

«اعضای هیات رئیسه به همراه دبیرکل فدراسیون در این دیدار نقطه نظرات و نگرانی های موجود در خصوص شرایط تیم ملی را در گفت و گو با دراگان اسکوچیچ مطرح کردند سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز در این جلسه توضیحاتی پیرامون اتفاقات و موضوعات مطرح شده همچنین سوالات اعضای هیات رئیسه ارائه داد پس از توضیحات اسکوچیچ مقرر شد اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست دیگری پیرامون شرایط و برنامه های تیم ملی تصمیم گیری کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا