خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایر لورکوزن و الورزبرگ 8 مرداد 1401

دو تیم لورکوزن و الورزبرگ امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بایر لورکوزن و الورزبرگ 8 مرداد 1401 با ما باشید.

بایر لورکوزن امروز از ساعت 18:00 به وقت ایران در اولین دور جام حذفی آلمان به مصاف تیم کم نام و نشان الورزبرگ می‌رود. برای تماشای پخش زنده بازی بایر لورکوزن و الورزبرگ 8 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده بایر لورکوزن و الورزبرگ 8 مرداد 1401

بایر لورکوزن که حال با جذب سردار آزمون، جذابیت خاصی برای فوتبال دوستان ایرانی پیدا کرده، فصل قبل عملکرد درخشانی در بوندسلیگا داشت و حال می‌کوشد در فصل پیش رو با تیمی تقویت شده، حضوری مقتدرانه در همه رقابت‌ها داشته باشد.

لورکوزن در سه دیدار دوستانه خود پیش از این دیدار،‌ توانسته دویزبورگ و اودینزه را شکست داده با پاناتینایکوس مساوی کرده است. دو تیم پیش از این به مصاف هم نرفته‌اند و این اولین دیدار رسمی دو تیم محسوب می‌شود.

نکته مهم دیگر اینکه هر دو تیم در 5 بازی آخر خود شکست نخورده‌اند. لورکوزن 4 پیروزی و یک تساوی و الورزبرگ 3 پیروزی و 2 تساوی داشته است. برای تماشای پخش زنده بازی بایر لورکوزن و الورزبرگ 8 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال بایر لورکوزن و الورزبرگ 8 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا