خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استوری اعتراضی بازیکنان تیم ملی علیه نمایندگان مجلس ؛ بازیکنان تیم ملی موافق ریاست تاج؟

استوری اعتراضی بازیکنان تیم ملی علیه نمایندگان مجلس واکنش ملی پوشان به تلاش پژمانفر و قاضی زاده هاشمی برای رد صلاحیت تاج از انتخابات است.

به گزارش انصاف ورزشی، برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران یک استوری مشترک منتشر کردند که در آن از دو نماینده مجلس یعنی نصرالله پژمانفر و قاضی زاده هاشمی درخواست کردند که به فکر شرایط اقتصادی جامعه باشند و فوتبال را به اهالی فوتبال واگذار کنند.

این اتفاق در واکنش به تلاش این دو نماینده برای حذف مهدی تاج از انتخابات فدراسیون فوتبال است. نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل 90 مجلس و عضو حزب تندرو جبهه پایداری و همچنین احسان قاضی زاده هاشمی عضو اصولگرای فراکسیون ورزش مجلس به سختی به دنبال حذف تاج از انتخابات هستند و حتی پژمانفر در مصاحبه‌ی تلویزیونی گفت تاج نباید به فوتبال برگردد.

جدای از آنکه این حجم از فشار برای رد صلاحیت تاج از سوی رسانه ها و نمایندگان مجلس عجیب است؛ به نظر می‌آید ملی‌پوشان تاج را انتخاب مناسبی برای ریاست فدراسیون میدانند و به نوعی با این استوری از او حمایت کردند.

باید دید در روزهای باقی مانده تا 8 شهریور موعد انتخابات چه اتفاقاتی در انتظار فوتبال ایران است. استوری اعتراضی بازیکنان تیم ملی علیه نمایندگان مجلس به این شرح است:

«ما سربازان تیم ملی فوتبال ایران، امیدواریم آقایان احسان قاضی زاده هاشمی و نصرالله پژمانفر، وقت خود را صرف معیشت و مشکلات مردم کنند و اجازه بدهند فوتبالی ها در مورد فوتبال تصمیم بگیرند.

خواهش ما این است که اعضای محترم مجمع فدراسیون، تصمیمی بگیرند که اسم ایران و آبروی فوتبالمان در جام جهانی حفظ شود و بتوانیم شادی را به مردم عزیزمان هدیه دهیم.

در جام جهانی قبلی تیم ملی در کمال آرامش توانست بهترین نتایج تاریخ را کسی کند. امیدواریم عزت و آرامشی که از بین رفته است، دوباره به فدراسیون فوتبال بازگردد.»

استوری اعتراضی بازیکنان تیم ملی علیه نمایندگان مجلس ؛ بازیکنان تیم ملی موافق ریاست تاج؟
استوری اعتراضی بازیکنان تیم ملی علیه نمایندگان مجلس ؛ بازیکنان تیم ملی موافق ریاست تاج؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا