خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توافق لوکادیا با پرسپولیس ؛ مهاجم سابق آیندهوون شاگرد یحیی می‌شود؟

توافق لوکادیا با پرسپولیس ادعای یک خبرنگار اسپانیایی است و دنیل رامیرز امروز در توییتی پرسپولیس ایران را مقصد بعدی یورگن لوکادیا معرفی کرد.

به گزارش انصاف ورزشی، خرید مهاجم خارجی برای پرسپولیس تبدیل به یک پروژه عجیب و غریب و طولانی مدت شده است؛ پروژه‌ای محبوب برای دلال ها که کار را برای مدیران سرخ های پایتخت سخت کرده است.

حالا و پس از آنکه چندین اسم از جمله کاسیانو مطرح و کنسل شدند، یک خبرنگار اسپانیایی به نام دنیل رامیرز در توییتی اعلام کرد که توافق لوکادیا با پرسپولیس شکل گرفته و این مهاجم هلندی پرسپولیس را برای ادامه فوتبال انتخاب کرده است.

یورگن لوکادیا 28 ساله و هلندی سالهای زیادی از فوتبال خود را در پی اس وی آیندهوون هلند گذراند و سپس به برایتون انگلیس پیوست که نتوانست روزهای درخشانی را رقم بزند؛ او سپس در فصل گذشته به بوخوم آمد ولی در آلمان نیز زیاد پرفروغ نبود اما توانست دروازه دورتموند یکی از بزرگنرین تیم های بوندسلیگا را باز کند. البته او پیش از این سابقه حضور قرضی در هوفنهایم در بوندسلیگا را نیز تجربه کرده بود.

باید دید توافق لوکادیا با پرسپولیس قطعی میشود تا سرانجام سرخ ها به قرارداد با یک مهاجم خارجی برسند یا بازهم معادلات دیگری رقم می‌خورد.

توافق لوکادیا با پرسپولیس ؛ مهاجم سابق آیندهوون شاگرد یحیی می‌شود؟
توافق لوکادیا با پرسپولیس ؛ مهاجم سابق آیندهوون شاگرد یحیی می‌شود؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا