خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فوتسال ایران و ژاپن 16 مهر 1401 ؛ فینال

پخش زنده فوتسال ایران و ژاپن 16 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببنید. دو تیم امشب در فینال این رقابت‌ها از ساعت 20:30 به مصاف هم می‌روند.

شاگردان وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال ایران با نتایجی مقتدرانه و درخششی جانانه به فینال رسیده‌اند و به شدت به قهرمانی امیدوارند. برای تماشای پخش زنده بازی فوتسال ایران و ژاپن 16 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فینال فوتسال ایران و ژاپن 16 مهر 1401

پخش زنده فوتسال ایران و ژاپن 16 مهر 1401

رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا به گام‌های آخر خود رسیده است و 4 تیم برتر این رقابت‌ها، ازبکستان، تایلند، ایران و ژاپن هستند. مطابق 13 دوره قبل این رقابت‌ها، باز هم ایران و ژاپن به هم رسیده‌اند و شاهد فینالی تکراری هستیم.

شاگردان شمسایی بعد از سه پیروزی مقتدرانه به ترتیب 5 بر 0 برابر اندونزی،‌ 10 بر 1 برابر چین تایپه و 9 بر 0 برابر لبنان به مرحله یک چهارم نهایی رسید. در این مرحله شاگردان شمسایی باز هم مقتدرانه با نتیجه 8 بر 0 ویتنام پیروز شدند و سپس در نیمه‌نهایی با نتیجه 5 بر 0 تایلند را شکست دادند.

ژاپن اما بعد از شکست ناباورانه 2 بر 1 برابر عربستان در اولین بازی گروهی، در دو بازی بعد با نتایج 6 بر 0 و 2 بر 0 به ترتیب کره جنوبی و ویتنام را شکست داد تا به یک چهارم برسد.

در این مرحله آن‌ها در برابر اندونزی با نتیجه 3 بر 2 پیروز شدند و در نیمه نهایی به سختی و با نتیجه 2 بر 1 ازبکستان را شکست دادند.

برای تماشای پخش زنده بازی فوتسال ایران و ژاپن امروز 16 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقات از لینک مربوطه استفاده کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با توکل و امید به خدا و تلاش هدفمند تیم ملی ایران ، این بازی را نیز مقتدرانه می بریم

    3
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا