خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رهبری «موضع غیراخلاقی» حسن عباسی و «سخنان نامعقول» هاشمی گلپایگانی را نفی کرده‌اند

مهدی فضائلی، معاون دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اظهارات حسن عباسی درباره‌ی ورزشکاران و گفته‌های هاشمی گلپایگانی، از مسوولان ارشد ستاد امر به معروف درباره‌ی «برخورد با بدحجابی» گفت: حضرت آقا درگذشته چنین مواضع و نظراتی را نفی کرده‌اند.

به‌گزارش انصاف نیوز، آقای فضائلی در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

«موضع غیر اخلاقی حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی، به‌ویژه در این شرایط، خسارت‌بار است و حضرت آقا نیز درگذشته چنین مواضع و نظراتی را نفی کرده‌اند».

گفتنی‌ست این توییت در کانال‌های اطلاع‌رسانی دفتر رهبری منتشر شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ایا این نوع نفی کردن کافیست؟! امثال عباسی و رائفی پور و …….. حملاتشان را مستقیم متوجه افراد و گروه هایی می کنند که در هر صورت به همراهی با حکومت معروف و مشهور نیستند. ایا اگر این توهین ها متوجه افراد و گروه های همراه حکومت هم باشد باز قضیه با نفی کردن خاتمه می یابد؟ مثلا انتقاد کنندگان یا نویسندگان نامه محترمانه به مقامات به زندان می روند ولی عباسی کارش نفی می شود. ما درجه دو ها به کجا شکایت ببریم؟ درجه سه و چهار ها چه؟!

    15
    8
  2. هاشمی گلپایگانی یکی از عوامل اصلی اغتشاشات 1401 است. هدف رهبری از تشکیل ستاد امر به معروف مقابله با فساد مدیران و فساد سیستماتیک دولتی بود. که با کمک آحاد مردمی و دستگاه های ذی ربط، مشکل دزدی و فساد در ادارات اصلاح شود. هاشمی گلپایگانی در وضعیت نارضایتی مردمی، فقط موضوع را به حجاب بسنده کرده و بگیرو ببند در حوزه پوشش و حجاب راه انداخته است….

    16
    5
  3. هاشمی گلپایگانی: هم اکنون در چارچوب طرح ناظر یک و همراهی برخی تاکسی‌های اینترنتی در وضع مقررات لازم و فرهنگ‌سازی شاهد تبدیل تعداد قابل توجهی راننده تاکسی‌ اینترنتی به آمر به معروف و ناهی از منکر هستیم که با استمرار و تقویت این رویکرد از طریق وضع قوانین کارآمد توسط مجلس شاهد حل شدن مشکل کشف حجاب در خودروها و سایر عرصه‌ها بدون دخالت مستقیم قوه قهریه پلیس و ایفای نقش حمایتی و بدون تنش پلیس خواهیم بود.
    سوال: در کجای این حرف، صحبت از جریمه رانندگان اسنپ شده است؟

    2
    11
  4. جناب آقای عباسی خیلی خیلی درست گفتن و جز حقیقت چیزی نگفتن. فدراسیون فوتبال به جای شکایت از ایشون، یقه یفوتبالیست هایی رو بگیره که با پول نفت این ملت و از جیب دولت ارتزاق می کنن و دهن کجی به قانون کشور می کنن و رواج فحشا می دن. اگر قراره شکایت بشه ما مردمیم که از این فوتبالیست هایی که عمری سرمایه کشور رو هدر دادن و فوتبال کشور به هیج جا نرسید و طلبکار هم در هستن، چرا دوباره تاج سر کار اومدن؟چرا سفره ی ملت کوچک بشه و مربی های بی کار خارجی دعوت به تیم ملی بشن؟ هر چه حسن عباسی گفته کم بوده، بد تر از اینا رو باید نثار این اجنهامی کرد.

    16
    5
  5. بسم الله الرحمن الرحیم
    به نظر بنده روشنگری های جناب آقای عباسی در مواضع مختلف بسیار کارساز بودند او از اول کسانی بود که چهره هاشمی رفسنجانی را که برای مردم و بعضی از مردم حالت مقدس داشت چهره پشت پرده او را برملا کردو بقیه اوضاع جناب آقای عباسی را نباید به او خورده گرفت که چرا فلان گفتی حالا مثلاً گفت فوتبالیستها پرخور هستند مگه نیستند مگه غیر از این است شما ببینید یک فوتبالیست چند برابر یک کارمند یک معلم و یک کارگر درآمد دارند آیا این پرخوری نیست فقط همین

    11
    4
  6. روسای جمهوری ایران
    بنی صدر جاسوس بود
    هاشمی رفسنجانی ۸ سال عامل فتنه بود
    خانمی ۸ سال طرفدار فتنه بود
    احمدی نژاد ۸ سال گروه انحرافی بود
    روحانی ۸ سال لیبرال ضد مردم و ضد رهبری بود
    سوال ،
    پس این انقلاب از اول دست نا اهلان بوده و هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا