خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تراکتور و نفت مسجد سلیمان 22 مهر 1401

پخش زنده تراکتور و نفت مسجد سلیمان 22 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته نهم لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم می‌روند.

تراکتورسازی امروز و از ساعت 16:30 در هفته نهم لیگ برتر خلیج فارس میزبان نفت مسجد سلیمان است. برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و نفت مسجد سلیمان 22 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی تراکتور و نفت مسجد سلیمان 22 مهر 1401

پخش زنده تراکتور و نفت مسجد سلیمان 22 مهر 1401

تیم فوتبال تراکتور در حال حاضر با یازده امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. قربان بردیف و شاگردانش پیش از هفته هشتم روند خوب خود را بدست آورده بودند و پیروزی های مهمی کسب کرده بودند. شکست پرسپولیس در آزادی دستاورد بزرگی برای بردیف بود اما آنها هفته گذشته مقابل مس رفسنجان با یک گل مغلوب شدند تا به این روند خوب پایان بدهند. حالا رقیب تراکتور تیمی است که در هفته های اخیر نتایج بدی گرفته و بدون شک بردیف به این می اندیشد تا تیمش را پیروز این مسابقه کند.

در سوی مقابل نفت مسجدسلیمان قرار دارد. نفتی ها با رضا مهاجری هم اکنون هشت امتیاز دارند و تیم سیزدهم جدول به شمار می روند. نفت مسجدسلیمان در دو هفته اخیر نتایج بسیار بدی را گرفته که مهاجری را تحت فشار قرار داده است. نفت در هفته هفتم با 4 گل مغلوب نساجی شد، سپس در هفته هشتم پنج گل از گل گهر سیرجان خورد تا آمار بسیار بدی را به ثبت برساند. حالا آنها در برابر تراکتور قرار دارند ولی به خوبی می دانند که بایستی نمایش بهتری از خود نشان دهند تا شرایط در ادامه فصل برایشان مشکل نشود.

برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و نفت مسجد سلیمان 22 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا