خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سومین یا دومین هشدار «بگم نگم» به «ا.ک.ا»

«عبدالرضا داوری»، از لیدرهای هواداران احمدی‌نژاد – مشایی، برای بار چندم در ماه‌های اخیر به صورتی رمزی، یکی از از فعالان سیاسی اصولگرا با نام اختصاری «ا.ک.ا» را به افشار مسایل مالی تهدید کرد.

به گزارش انصاف نیوز، داوری این بار با تکرار تهدید یک ماه پیش خود از عبارت «دومین هشدار» استفاده کرد، هر چند در دی ماه سال گذشته نیز او را در کانال تلگرامی خود تهدید کرده بود.

آقای داوری در دوم مرداد ماه نوشته بود:

«سخنی با برادر فرش فروش! برادر ارزشی فرش فروشی به نام «ا-ک-ا» که حجره ای در پاچال بازار خیابان خیام دارد، هر از چندی با لجن پراکنی و فحاشی علیه دکتر احمدی‌نژاد، خود را به تیتر رسانه‌های جریان فتنه تبدیل می‌کند. در مورد اقدامات این برادر ارزشی فرش فروش، در بنیاد مستضعفان و ماجرای غارت فرش‌های سلطنتی و مصادره شده در سال‌های ۵۹ و ۶۰، اسناد و شواهدی هست که احتمالا ناچار می‌شویم برایشان روایت کنیم».

داوری که خود در دولت احمدی‌نژاد مسوولیت هایی میانی داشته، در ۲۰ دی ماه ۱۳۹۴ دو یادداشت کوتاه در تلگرام نوشته بود.

اولین یادداشت پارسال داوری در ۲۰ دی ماه ۱۳۹۴، ساعت ۱۰:۵۲ صبح: «پیام به برادر فرش فروش! فرش فروشی می‌شناسم به نام «ک» که گاه و بیگاه از حجره‌اش در خیابان خیام به خبرگزاری‌ها زنگ می‌زند و علیه رییس جمهور سابق هتاکی می‌کند. این فرش فروش محترم بداند که اسنادی از زمان فعالیت چشمگیرش به همراه رفقا در حوزه‌ی فرش‌های مربوط به کاخ‌های سلطنتی در سال‌های ابتدایی انقلاب در دست داریم که اگر مایل باشند می‌توان به بازخوانی این اسناد مبادرت کرد».

دومین یادداشت پارسال داوری در همان روز، چند دقیقه بعد در ساعت ۱۱:۱۰ صبح: «برادر «ا.ک.ا»! خاطرت هست؟ برادر فرش فروشی به نام «ا.ک.ا» که در راسته‌ی خیام حجره‌ای دارد و با لندکروزش هم تهران را بالا و پایین می‌کند و هفته‌ای یکبار هم قربت الی الله فحش و تهمتی را حواله‌ی رییس جمهور سابق می‌کند، حتما یادش هست که سال ۸۷ و در ماجرای مالیات بر ارزش افزوده وقتی بازاریان را تحریک به اعتصاب می‌کرد چگونه گوشش توسط یک نهاد امنیتی پیچانده شد؟!».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا