خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازنشر | ماجرای خانه شخصی موسوی

در پی انتشار برخی ادعاهای کذب از جمله مطلب دیروز رجانیوز با تیتر «بازخوانی ماجرای خانه 1000 متری کوچه اختر که هاشمی با 98.5 درصد تخفیف به یکی از سران فتنه داد» که پس از افشای املاک نجومی شهرداری تهران در روزهای اخیر منتشر شده، انصاف نیوز متن پاسخ کمیته حقوق ستاد مرکزی مهندس موسوی در انتخابات سال 88 که چند روز پیش از آن انتخابات منتشر شده بود را بازنشر می کند:

یکی از سایت‌های حامی دولت، بار دیگر مبادرت به انتشار اخبار خلاف واقع کرده و این بار در خصوص ساده‌زیستی مهندس موسوی اظهارنظر کرده است.

در خبر این سایت به دروغ آمده است که مهندس موسوی زمینی به مساحت 517 متر مربع با ساختمانی احداثی در آن به مساحت 1011 متر مربع به قیمت یک هفتادم ارزش واقعی آن یعنی یک میلیون و دویست هزار تومان از نهاد ریاست جمهوری خریداری کرده است.

هر چند رویه این سایت در انتشار اخبار غیرواقعی و نقض حریم و کرامت انسان‌ها برای پخش وسیعی از افکار عمومی کاملا روشن و واضح است اما کمیته حقوق ستاد مرکزی مهندس موسوی جهت تنویر افکار عمومی توضیحات زیر به استحضار همگان می‌رساند.

1- ملک مذکور قبل از انتقال به آقای موسوی، در اجاره نخست‌وزیری و در مالکیت شخص حقیقی بوده است که در آن زمان محل سکونت نخست وزیر وقت قرارداده شده بود.

2- در سال 1363 مالکین ملک موصوف، پیشنهاد فروش ملک شخصی ایشان را به نخست‌وزیری اعلام می‌نمایند. (این سند موجود است).

3- متعاقبا مبایعه‌نامه‌ای فی‌مابین مالکین مذکور و نخست‌وزیری تنظیم می‌گردد و ملک موصوف از طریق تنظیم سند وکالت‌نامه رسمی در اختیار نخست‌وزیر قرار می‌گیرد (این سند موجود است).

4- پیرو انعقاد مبایعه‌نامه اولیه (مذکور در فوق) فی‌مابین مالکین اولیه و نخست‌وزیری سند قطعی ملک مزبور در تاریخ 2/4/72 فی‌مابین فروشندگان مبایعه‌نامه اولیه (اشخاص حقیقی) از یک طرف و مهندس موسوی از طرف دیگر در دفترخانه اسناد رسمی شماره 284 تهران تنظیم می‌شود.

5- مبلغ مندرج در این سند قیمت منطقه‌ای ملک مورد معامله است که طبق مقررات و در اجرای رویه متداول و معمول ثبتی احتساب شده است. هر شخصی که فقط یک بار معامله‌ای در دفاتر اسناد رسمی انجام داده است با این رویه و قیمت منطقه‌ای که توسط وزارت اقتصاد و دارایی تعیین می‌گردد، آشنا است.

6- با توجه به مستندات موجود قیمت واقعی تعیین شده برای ملک مذکور در زمان نقل و انتقال 25 میلیون و 900 هزار تومان بوده است که این مبلغ اعلامی با مبلغ اعلامی از سوی برخی از سایت‌ها و روزنامه‌های حامی احمدی‌نژاد کاملا تفاوت دارد (در این سایت اعلام داشته یک میلیون و 200 هزار تومان است).

7- در هنگام تسویه‌حساب، جناب آقای مهندس موسوی در جهت جلب رضایت هرچه کامل‌تر فروشندگان و بنا به تقاضای نامبردگان مبلغی معادل یک میلیون تومان علاوه بر قیمت مورد توافق به فروشندگان می‌پردازد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. برای قوم دلواپس ، همه راه ها به ” لانه فتنه ” کوچه اختر ختم میشود.

    جای تعجب است ، با وجود این افشا گری رجا نیوز ، تا حالا حکم به مصادره این خانه نداده اند، حتما کاسه زیر نیم کاسه ای هست و میر حسین موسوی خیلی خرش میرود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا