خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تاتنهام و نیوکاسل 1 آبان 1401

پخش زنده تاتنهام و نیوکاسل 1 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

تاتنهام رده سومی و 23 امتیازی، امروز از ساعت 19:00 به وقت ایران در استادیوم تاتنهام هاتسپر میزبان نیوکاسل است. برای تماشای پخش زنده بازی تاتنهام و نیوکاسل 1 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال تاتنهام و نیوکاسل 1 آبان 1401

پخش زنده تاتنهام و نیوکاسل 1 آبان 1401

تاتنهام رده سومی و 23 امتیازی امروز در استادیوم خانگی‌اش میزبان نیوکاسل رده ششمی و 18 امتیازی است. تاتنهام با کونته فصل خوبی دارد و در 5 بازی اخر تنها 1 شکست کسب کرده‌ که مربوط به جدال هفته قبل در اولترافورد برابر یونایتد است. آن‌ها در این مدت 3 برد و 1 تساوی نیز کسب کرده‌اند.

نیوکاسل ثروتمند و تقویت شده ادی هاو هم در 5 بازی آخر شکستی نداشته و سه برد و دو تساوی ثبت کرده که نتایج ایده‌آلی است.

در 5 تقابل آخر دو تیم، 3 بار تاتنهام پیروز شده و 2 بازی به تساوی انجامیده است و آخرین بار تاتنهام در سال 2019 برابر نیوکاسل شکست خورده است.

در مجموع تقابل‌های سالیان اخیر هم تاتنهام با 13 برد در برابر تنها 6 برد نیوکاسل دست بالا را دارد. 4 بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی تاتنهام و نیوکاسل 1 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا