خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و آژاکس 4 آبان 1401

پخش زنده لیورپول و آژاکس 4 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

آژاکس امشب در هلند از ساعت 22:30 به وقت ایران میزبان لیورپول یورگن کلوپ است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و آژاکس 4 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و آژاکس 4 آبان 1401

پخش زنده لیورپول و آژاکس 4 آبان 1401

لیورپول رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان را با شکستی سنگین در ناپل برابر ناپولی آغاز کرد! آن‌ها در بازی دوم برابر آژاکس با نتیجه 2 بر 1 در آنفیلد پیروز شدند و در بازی‌های سوم و چهارم نیز گلاسکو را شکست دادند تا 9 امتیازی شده، در تعقیب ناپولی 12 امتیازی باشند که هر 4 بازی خود را پیروز شده است. لیورپول در 5 بازی آخر خود 3 پیروزی و 2 شکست ثبت کرده است.

آژاکس اما به عنوان صدرنشین هلند در فصل جاری لیگ قهرمانان تنها 3 امتیاز کسب کرده و 4 دیدار قبلی شامل دو دیدار برابر ناپولی و همین لیورپول را شکست خورده و با تنها پیروزی در دیدار با رنجرز اوضاع خوبی ندارد. آن‌ها هم در 5 بازی آخر خود 3 برد و 2 شکست داشته‌اند.

گفتنی است هر سه تقابل دو تیم در سالیان اخیر را لیورپول پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و آژاکس 4 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا