خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیروزی تاریخی عربستان برابر آرژانتین در جام جهانی | مسی در چنگال عقاب صحرا اسیر شد!

پیروزی تاریخی عربستان برابر آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر با نتیجه 2 بر 1 اولین شگفتی جام را رقم زد تا عربستان پس از مدتها خاطرات 28 سال پیش را تکرار کند.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم ملی عربستان در ادوار اخیر جام جهانی اصولا بدترین نماینده آسیا بود و به شکستهای پرگل عادت کرده بود اما شاگردان هروه رنارد پس از 28 سال و تحقیرهای زیاد در جام جهانی با پیروری تاریخی برابر مسی و یارانش خاطرات عقاب های صحرا و جام جهانی 1994 را زنده کردند.

28 سال پیش تیم ملی عربستان برای اولین بار پای به جام جهانی گذاشت و در عین ناباوری در کنار هلند به دور دوم صعود کرد و لقب عقاب های صحرا را گرفت توفیقی که تیم ملی ایران به عنوان یکی از قدیمیترین قدرتهای آسیا و قدرت اول غرب آسیا که همواره نماینده آبرومندتری برای آسیا بوده است هرگز به آن نائل نیامده است.

حالا و پس از آنکه دیگر حضورهای عربستان در جام جهانی همراه با شکستهای تحقیرآمیز بوده است، تیم ملی عربستان با هدایت سرمربی خوش فکری که چندسال پیش در آستانه قبول هدایت ایران بود، توانست آرژانتین بزرگ را همراه مسی و دیگر ستارگان بزرگ آن شکست دهد.

پیروزی تاریخی عربستان برابر آرژانتین در جام جهانی در حالی رقم خورد که در نیمه اول لیونل مسی دروازه آنها را از روی نقطه پنالتی باز کرد و آلبی سلسته سه گل مردود نیز به ثمر رساند اما شاگردان رنارد در نیمه دوم با به ثمر رساندن دوگل اولین و شاید بزرگترین شگفتی جام را خیلی زود رقم زدند.

پیروزی تاریخی عربستان برابر آرژانتین در جام جهانی 2022

گروه C

آرژانتین 1 _ عربستان 2

گلها:

آرژانتین: لیونل مسی

عربستان: سالم الدوساری، صالح الشهری

پیروزی تاریخی عربستان برابر آرژانتین در جام جهانی | مسی در چنگال عقاب صحرا اسیر شد!
پیروزی تاریخی عربستان برابر آرژانتین در جام جهانی | مسی در چنگال عقاب صحرا اسیر شد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خداوند انشاالله بن سلمان را حفظ کنه که داره دلسوزانه و با فکر برای پیشرفت این کشور تلاش میکنه

    1
    1
  2. وقتی آسایش و آرامش و تدبیر و امید در هر سرزمینی حکم فرما باشد و رسانه ای بدون دغل برسرکار باشد و مسولین ی که خود را از مردم بدانند مطمعنا افتخاراتش بسیار می‌شود دریغ از وطن زیبای ما که با مسولین نالایق و سایه خشونت سرانجامی تلخ را نظاره گر شده ایم

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا