خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رای دیوانعالی کشور به نفع اسماعیل عبدی

صفحه‌ی اینستاگرام اسماعیل عبدی نوشت:

«در اقدامی کم‌نظیر و ستودنی، شعبه نهم دیوان عالی کشور، پس از چند بار رد اعاده دادرسی اسماعیل عبدی، معلم زندانی در زندان مرکزی کرج، نهایتا با تلاش و پیگیری وکیل محترم ایشان رامین صفرنیا، با نقض و رد دادنامه پیشین شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب که اسماعیل عبدی را به اتهام جاسوسی به تحمل ۱۰ سال حبس محکوم کرده بود، به عدم ادله کافی در ارکان بزه انتسابی در ماده ۵۰۵ قانون مجازات اسلامی در این دادنامه اشاره کرده و آورده است:

«اطلاعات طبقه‌بندی شده اعم از سری و یا به کلی سری یا محرمانه و یا به کلی محرمانه که محکوم علیه مبادرت به جمع آوری و در اختیار قرار دادن آن به دیگران نموده به عنوان عنصر مادی بزه انتسابی مشخص نگردیده است».

شعبه نهم دیوان‌عالی در پایان رای به استناد ماده ۴۷۶ قانون آیین دادرسی کیفری خواهان اعاده دادرسی رسیدگی به شعبه هم عرض دادگاه انقلاب تهران شده است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یک‌ نعلم‌ فقط‌ می‌تواند‌ مداد‌تراش‌ و‌ پاکن‌ دانش‌آموز‌ را‌ بدزدد‌ که‌ نمی‌دزدد‌ دیگر‌ چی‌ در‌ اختیار‌ دارد‌ ولی‌ تندروهایی‌ مثل‌ … نبویان‌ و‌ شریعتمداری‌ و‌ … می‌توانند‌ کشور‌ را بفروشند‌ مواظب‌ انها‌ باشید‌ نه‌ معلم

    6
    3
    1. شما که از این نفرات نام بردید اگر معلم هستید آموزش و تعلیم خوبی ندیدید. واکر حامی معلمان هستید نظرتان ناقص است. ونمی دانید کسانی که دزدی می کنند و وطن فروشند چه کسانی هستند. ویا مقرضانه نام دو نفر رابردید. خدا می داند.
      …… زبان بسته بهتر که گویا بشر.
      هر کس در هر لباسی میتواند خدمت کند یا خیانت کند. و پیدا کردن متهم و تشخیص اتهام از آن قاضی در دادگاه است نه در رسانه.
      اللهم فک کل اسیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا