خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الدحیل و الهلال 7 اسفند 1401 ؛ فینال غرب آسیا

پخش زنده الدحیل و الهلال 7 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رویارو می‌شوند.

تیم‌های الهلال عربستان و الدحیل قطر که به ترتیب با حذف فولاد ایران و الشباب عربستان به فینال غرب آسیا یا همان نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌اند، امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران در استادیوم زیبای الثمامه رویارو می‌شوند. برای تماشای پخش زنده بازی الدحیل و الهلال 7 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال الدحیل و الهلال 7 اسفند 1401

پخش زنده الدحیل و الهلال 7 اسفند 1401

شاید با توجه به نمایش ضعیف الدحیل برابر الریان در مرحله قبل انتظار می‌رفت الشباب به عنوان یکی از 4 مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر عربستان در فصل جاری به سادگی این تیم را حذف کند، اما این تیم قطری بود که با نتیجه 2 بر 1 پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

در سوی دیگر میدان، الهلال قدرتمند و پرستاره هم خیلی بهتر از فولاد نبود و در شرایطی که به نظر می‌رسید بازی راحتی دارد، با تک گل موسی مارگا، نماینده بدون سرمربی ایران را حذف کرد و به نیمه نهایی رسید.

الهلال در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 شکست داشته که البته شکست مربوط به فینال جام باشگاه‌های جهان برابر رئال است. الدحیل اما هر 5 بازی آخر خود را پیروز شده است.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 2 بار الهلال پیروز بوده و 1 بار الدحیل. 3 بازی هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی الدحیل و الهلال 7 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا