خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستریونایتد و نیوکاسل 7 اسفند 1401 ؛ فینال جام اتحادیه

پخش زنده منچستریونایتد و نیوکاسل 7 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در فینال جام اتحادیه انگلیس رویارو خواهند شد.

تیم‌های منچستریونایتد و نیوکاسل، امروز و از ساعت 20:00 به وقت ایران در فینال جام اتحادیه انگلیس و در استادیوم ویمبلی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی منچستریونایتد و نیوکاسل 7 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد و نیوکاسل 7 اسفند 1401

پخش زنده منچستریونایتد و نیوکاسل 7 اسفند 1401

منچستریونایتد که با اریک تن هاخ در مسیر بازگشت به روزهای اوج حرکت می‌کند، حالا فرصت دارد تا اولین جام فصل را کسب کند و سپس به رقابت خود برای قهرمانی در لیگ برتر ادامه دهد! اما آن‌ها یک رقیب سرحال و سرسخت هم پیش رو دارند. نیوکاسل که حالا با سرمایه‌گذاری کلان مالکان سعودی نتایجی فراتر از تصور کسب کرده و در جزیره در رده پنجم جای گرفته، شدیدا تشنه کسب اولین افتخار در دوران مالکان جدید خود است.

یونایتد در 5 بازی آخر خود سه برد و دو تساوی کسب کرده و من نیوکاسل دو برد، دو تساوی و البته یک شکست دور از انتظار برابر لیورپول بحران‌زده در سنت جیمز پارک.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 14 بار من یونایتد پیروز شده و تنها 4 بار نیوکاسل. 6 بازی هم مساوی شده است. در 5 تقابل آخر هم سه برد برای یونایتد و دو تساوی ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستریونایتد و نیوکاسل 7 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا