خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده استقلال و گل گهر 15 اسفند 1401

پخش زنده استقلال و گل گهر 15 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم در حساس‌ترین بازی روز دوم هفته 22‌ام رویارو می‌شوند.

استقلال تهران برای باقی ماندن در کورس رقابت و در شرایطی که رقبای مستقیمش، سپاهان و پرسپولیس روز گذشته به ترتیب از سد هوادار و تراکتور گذشتند، ناگزیر در بازی سخت امروز برابر گل گهر مدعی امیر قلعه‌نویی باید پیروز شود. این بازی از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و گل گهر 15 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال استقلال و گل گهر 15 اسفند 1401

پخش زنده استقلال و گل گهر 15 اسفند 1401

این مسابقه را می‌توان آبی‌ترین بازی لیگ برتر دانست. در تیم گل گهر سیرجان تعداد زیادی از بازیکنان سابق استقلال حضور دارند و در کادر فنی این تیم هم شاهد حضور استقلالی‌های سابق هستیم.

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، طاها شریعتی، مرتضی تبریزی و امین قاسمی نژاد ستاره سابق استقلال هستند که در حال حاضر در تیم گل گهر سیرجان قرار گرفته‌اند. علاوه بر این نفرات، حضور امیر قلعه نویی، هاشم بیگ زاده و حسین ترابپور در کادر فنی گل گهر سیرجان هم جالب توجه است.

استقلال در حالی با گل گهر سیرجان دیدار خواهد کرد که آبی پوشان تهرانی در مسابقات دور برگشت لیگ برتر وضعیت خوبی داشته اند و دوباره خود را به پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی نزدیک کردند. استقلال تهران در حال حاضر با کسب 40 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارد.

گل گهر سیرجان با امیر قلعه نویی مثل چند سال اخیر، فصل را خوب شروع کرد اما رفته این تیم نتایج سینوسی گرفت و در حال حاضر سیرجانی ها با 37 امتیاز در رده چهارم جدول حضور دارند.

دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر یک نبرد شش امتیازی محسوب می شود. گل گهر اگر ببازد، از کورس قهرمانی عقب می ماند و استقلال هم با توجه به اینکه هفته گذشته مقابل نساجی دو امتیاز از دست داد، محکوم به کسب پیروزی است.

جدال‌های امیر قلعه نویی مقابل استقلال همیشه جذاب و دیدنی است. امیر قلعه نویی که پرافتخارترین سرمربی تاریخ باشگاه استقلال محسوب می شود فردا مقابل آبی پوشان تهرانی قرار می گیرد.

از زمانی که امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر شده، استقلال در 6 بازی در لیگ برتر و جام حذفی برابر این تیم بازی کرده است که آبی ها در هر 6 بازی موفق به کسب پیروزی شده اند. با این توضیح که یکی از بازی های دو تیم در فصل گذشته با نتیجه مساوی به پایان رسید اما با رای کمیته انضباطی به دلیل استفاده گل گهر از اریک باگناما بازی با نتیجه سه بر صفر به نفع استقلال اعلام شد. برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و گل گهر 15 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا