خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نفت مسجد سلیمان و نساجی 15 اسفند 1401

پخش زنده نفت مسجد سلیمان و نساجی 15 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته 22ام لیگ برتر رویارو می‌شوند.

تیم‌های نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران، امروز و از ساعت 18:00 در مسجد سلیمان و در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی نفت مسجد سلیمان و نساجی 15 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال نفت مسجد سلیمان و نساجی 15 اسفند 1401

پخش زنده نفت مسجد سلیمان و نساجی 15 اسفند 1401

آیا دیدار با نساجی، آخرین بازی نفت مسجدسلیمان با هدایت رضا عنایتی خواهد بود؟ اگرچه شرایط فنی قعرنشین لیگ بعد از آمدن عنایتی به مسجدسلیمان بهتر شده اما عنایتی بعد از بازی با پرسپولیس اعلام کرد در صورتی که مشکلات مالی تیمش تا قبل از بازی با نساجی حل نشود، او بعد از این دیدار، از سمت خود استعفا خواهد داد.

حالا باید منتظر ماند و دید که او در این دیدار خاص می‌تواند اولین بردش روی نیمکت نفت را دشت کند یا نساجی با امتیاز به قائمشهر برخواهد گشت؟ در هفته گذشته نفت با 3 گل به پرسپولیس باخت و دیدار تیم‌های نساجی و استقلال با تساوی 1-1 به پایان رسید. در جدول رده‌بندی نفت با 12 امتیاز در قعر جدول قرار دارد و نساجی 23امتیازی تیم یازدهم جدول است. برای تماشای پخش زنده بازی نفت مسجد سلیمان و نساجی 15 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا