خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پاری سن ژرمن و لیون 13 فروردین 1402

پخش زنده پاری سن ژرمن و لیون 13 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 29ام لیگ 1 فرانسه در پارک دو پرنس از ساعت 22:15 رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه امشب در بیست و نهمین هفته لیگ 1 فرانسه از ساعت 22:15 در پارک دو پرنس میزبان المپیک لیون خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده پاری سن ژرمن و لیون 13 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده فوتبال پاری سن ژرمن و لیون 13 فروردین 1402

پخش زنده پاری سن ژرمن و لیون 13 فروردین 1402

تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه که با ریخت و پاش‌های وحشتناک در صدد کسب افتخار در سال‌های اخیر بوده است این فصل نیز در رسیدن به مهمترین هدف خود یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند تا حفظ امباپه و حضور بازیکنانی چون مسی، راموس و نیمار نیز برای این تیم موثر واقع نشود.

اما خرج‌های پی اس جی در سال‌های اخیر منجر به فتح جام‌های متعدد داخلی فوتبال فرانسه برای این تیم شده است هرچند که در همین سال‌ها نیز یکی دوبار تیم‌هایی همچون موناکو و لیل پی اس جی را در فتح لوشامپیونه ناکام گذاشته اند.

پاریسی‌ها اما با هدایت گالتیه شرایط نسبتا مناسبی برای فتح این فصل لیگ یک دارند و به نظر نمیرسد لنس یا مارسی بتوانند اختلاف امتیاز را جبران کنند.

پی اس جی 66 امتیازی در 5 بازی اخیر خود در لیگ فرانسه 4 برد و 1 شکست را تجربه کرده است و حریف امشب آن‌ها لیون نیز که با 41 امتیاز در رتبه دهم است در 5 بازی اخیر 3 تساوی، 1 برد و 1 باخت را در کارنامه ثبت کرده است.

نکته جالب آنکه پیش از سیطره پی اس جی بر فوتبال فرانسه این تیم المپیک لیون بود که در دهه آغازین قرن 21 سیطره بی مثالی بر فوتبال فرانسه را تجربه کرد.

برای تماشای پخش زنده پی اس جی و لیون 13 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا