خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نیس و پاری سن ژرمن 19 فروردین 1402

پخش زنده نیس و پاری سن ژرمن 19 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در در هفته سی‌ام لیگ 1 از ساعت 22:30 به مصاف هم خواهند رفت.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن که اوضاع بسیار آشفته‌ای دارد امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران میهمان تیم فوتبال نیس در چارچوب هفته 30ام لیگ 1 فرانسه یا همان لوشامپیونه است؛ برای تماشای پخش زنده نیس و پاری سن ژرمن 19 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده پی اس جی و نیس 19 فروردین 1402

پخش زنده نیس و پاری سن ژرمن 19 فروردین 1402

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در فصول اخیر روندی عکس را طی کرده و هرچه ناصر الخلیفی و مالکان قطری بیشتر خرج می‌کنند بیشتر عملکرد ضعیف از خود نشان می‌دهند!

پی اس جی این فصل با حضور مثلث نیمار، امباپه و مسی و حضور ستارگانی چون سرجیو راموس و … بدون گل زده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن از این جام به عنوان هدف اصلی حذف شد و از جام حذفی فرانسه نیز کنار رفته است.

پاریسی‌ها در لیگ نیز حال و روز خوشی ندارند و خبری از اختلاف امتیازهای معمول پی اس جی با دیگر تیم‌ها نیست و این تیم تا اینجای فصل 5 بار در لیگ شکست خورده است.

پاریس سن ژرمن در حال حاضر با 29 بازی 66 امتیازی است و لنس 63 امتیازی از 30 بازی و مارسی 60 امتیازی از 29 بازی را پشت سر خود به گرمی احساس می‌کند.

گفتنی است تنها فایده هزینه‌های سرسام‌آور قطری‌ها در پاریس بردن پیاپی لیگ داخلی بوده است به طوریکه در 10 فصل گذشته پی اس جی تنها دوبار در فتح لیگ 1 بازمانده و رقابت را به موناکو و لیل واگذار کرده است.

اما فتح لیگ امسال به معنای رسیدن تعداد قهرمانی‌های پی اس جی در لیگ فرانسه به عدد 11 و عبور از تعداد قهرمانی‌های سنت اتین است که پاری سن ژرمن را به پرافتخارترین تیم لیگ 1 تبدیل می‌کند.

باید دید تیم ناخوش گالتیه که در 5 بازی اخیر خود نیر 3 برد و البته 2 باخت را داشته است در برابر تیم میانه‌جدولی نیس چه خواهد کرد.

نیس در حال حاضر با 45 امتیاز هشتم است و در 5 بازی اخیر خود در هیچ دیدار بازنده نبوده و یک دیدار را هم به نفع خود به پایان رسانده است.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده نیس و پاری سن ژرمن 19 فروردین 1402 را از ساعت 22:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

پخش زنده نیس و پاری سن ژرمن 19 فروردین 1402
پخش زنده نیس و پاری سن ژرمن 19 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا