خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیدز و لیورپول 28 فروردین 1402

پخش زنده لیدز و لیورپول 28 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 22:30 امشب برگزارکننده آخرین دیدار هفته 31 لیگ انگلیس هستند.

تیم فوتبال لیورپول که در این فصل به هیچ عنوان اوضاع به‌سامانی ندارد و در رتبه هشتم جدول به سر می‌برد، امشب و از ساعت 22:30 در چارچوب هفته 31 لیگ برتر انگلیس، میهمان لیدز یونایتد در الندرود خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده لیدز و لیورپول 28 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

لینک پخش بازی:

پخش زنده بازی لیدز و لیورپول 28 فروردین 1402

پخش زنده لیدز و لیورپول 28 فروردین 1402

تیم فوتبال لیورپول فصل اسفناکی را پس از 6 سال موفق با یورگن کلوپ می‌گذراند و مربی آلمانی دوباره گرفتار سندروم فصل هفتم معروفش شده است؛ عددی که گویا در این فصل بندرنشینان نقش مهمی دارد چراکه تنها اتفاق مثبت فصل لیورپول تا اینجای کار زدن 7 گل به منچستریونایتد رقیب سنتی بوده است.

شاگردان کلوپ که در حال حاضر با 44 امتیاز هشتم است حتی امید زیادی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان در این فصل نیز ندارد چراکه در حال حاضر بندرنشینان با یک بازی کمتر نسبت به نیوکاسل رده چهارمی، 12 امتیاز از این تیم کمتر دارند.

لیورپول کلوپ در 5 بازی آخر خود در لیگ برتر انگلیس 1 برد، 2 باخت و 2 تساوی داشته اسن و باید دید امشب سرخ‌های لیورپول در ورزشگاه الندرود چه خواهند کرد.

اما لیدز یونایتد میزبان جدال امشب از 30 بازی 29 امتیاز کسب کرده است و بازهم در خطر سقوط به چمپیونشیپ قرار دارد؛ این تیم در حال حاضر شانزدهم است و با منطقه سقوط تنها 2 امتیاز فاصله دارد و از همین رو دیدار امشب برای لیدر اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده لیدز و لیورپول 28 فروردین 1402 را از ساعت 22:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا