خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بسکتبال NBA بامداد 7 اردیبهشت 1402 (مرحله پلی آف) | لبرون جیمز در اندیشه‌ی تکمیل شگفتی

پخش زنده بسکتبال NBA بامداد 7 اردیبهشت 1402 را با ما ببینید؛ بامداد فردا 4 دیدار حساس و جذاب در چارچوب مرحله پلی آف بسکتبال ان بی ای برگزار خواهد شد.

مسابقات اتحادیه ملی بسکتبال موسوم به nba در دوره 77 خود به سر می‌برد و پس از پایان مسابقات فصل عادی از مدتی پیش مرحله پلی آف ان بی ای آغاز شده است که بامداد فردا نیز 4 مسابقه برگزار خواهد شد.

در مرحله پلی آف، 8 تیم برتر دو کنفرانس شرق و غرب (تیم اول با هشتم، دوم با هفتم و به همین شکل تا انتها) بر مبنای پیروزی در 4 بازی از 7 بازی ممکن، به رقابت می‌پردازند.

تا بدین جا دنور ناگتس، فیلادلفیا سونتی سیکسرز و فینیکس سانز موفق به صعود به دور بعد با رسیدن به 4 پیروزی در پلی آف شده‌اند.

اما بامداد فردا 4 مسابقه بین کلیولند کاوالیرز و نیویورک نیکز، ممفیس گریزلیز و لس آنجلس لیکرز، میلواکی باکس و میامی هیت و نهایتا ساکرامنتو کینگز و گلدن استیت واریرز برگزار خواهد شد؛ برای تماشای پخش زنده بسکتبال NBA بامداد 7 اردیبهشت 1402 با ما همراه باشید.

پخش زنده بسکتبال NBA بامداد 7 اردیبهشت 1402

کلیولند کاوالیرز _ نیویورک نیکز (1_3)

مصاف دو تیم رقابت تیم‌های چهارم یعنی کلیولند و پنجم کنفرانس غرب یعنی نیویورک نیکز است که تا اینجای کار نماینده نیویورک 3 بر 1 سری را پیش است و با پیروزی در دیدار بامداد فردا در راکت مورگج فیلدهاوس ورزشگاه خانگی کلیولند، به سری پایان خواهد داد و صعودش را قطعی می‌کند.

این دیدار از ساعت 02:30 بامداد به وقت ایران برگزار خواهد شد و شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده بسکتبال کلیولند کاوالیرز و نیویورک نیکز بامداد 7 اردیبهشت 1402 از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده بسکتبال کلیولند کاوالیرز و نیویورک نیکز بامداد 7 اردیبهشت 1402

پخش زنده بسکتبال NBA بامداد 7 اردیبهشت 1402 (مرحله پلی آف)
(برای تماشای پخش زنده بسکتبال کلیولند و نیویورک بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده بسکتبال NBA بامداد 7 اردیبهشت 1402 (مرحله پلی آف)

ممفیس گریزلیز _ لس آنجلس لیکرز (1_3)

ال ای لیکرز با پادشاه لبرون جیمز در فصل عادی عملکرد خوبی نداشت و به سختی با ایستادن بر رتبه هفتم کنفرانس غرب حریف ممفیس گریزلیز تیم سابق حامد حدادی و تیم دوم فصل عادی کنفرانس غرب شد.

اما یاران لبران امتیازآورترین بازیکن تاریخ اتحادیه ملی بسکتبال با جادوی او موفق شدند شگقتی‌ساز شوند و سری را با نتیجه 3 بر 1 پیش باشند تا پرافتخارترین تیم تاریخ nba حالا در آستانه صعود به نیمه نهایی کنفرانس غرب باشد.

جدال بامداد فردای دو تیم از ساعت 03:00 به وقت ایران به میزبانی ممفیس در فدکس فروم برگزار می‌شود و لیکرز با برتری در این دیدار صعود خود را قطعی می‌کند.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده بسکتبال ممفیس گریزلیز و لس آنجلس لیکرز بامداد 7 اردیبهشت 1402 از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده بسکتبال ممفیس گریزلیز و لس آنجلس لیکرز بامداد 7 اردیبهشت 1402

پخش زنده بسکتبال NBA بامداد 7 اردیبهشت 1402 (مرحله پلی آف) | لبرون جیمز در اندیشه‌ی تکمیل شگفتی
(برای تماشای زنده جدال لیکرز و گریزلیز بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده بسکتبال NBA بامداد 7 اردیبهشت 1402 (مرحله پلی آف) | لبرون جیمز در اندیشه‌ی تکمیل شگفتی

میلواکی باکس _ میامی هیت (1_3)

اما دیگر دیداری که یک شگفتی در آن در حال رخ دادن است جدال میلواکی باکس و میامی هیت است چراکه قهرمان دو فضل پیش ان بی ای و تیم نخست فصل عادی ان بی ای یعنی میلواکی باکس با ستارگانش بدجور برابر میامی هیت و جادوی جیمی باتلر به مشکل خورده است.

میامی تا اینجای کار 3 بر 1 سری را در عین ناباوری پیش است و اگر امشب بازی را در خانه میلواکی و سالن فیسرو فروم برنده شود به دور بعد خواهد رسید.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده بسکتبال میلواکی باکس و میامی هیت بامداد 7 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 05:00 بامداد از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده بسکتبال میلواکی باکس و میامی هیت بامداد 7 اردیبهشت 1402

پخش زنده بسکتبال NBA بامداد 7 اردیبهشت 1402
(برای تماشای پخش زنده بسکتبال میلواکی باکس و میامی هیت بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده بسکتبال NBA بامداد 7 اردیبهشت 1402

ساکرامنتو کینگز _ گلدن استیت واریرز (2_2)

گلدن استیت وریرز مدافع عنوان قهرمانی در فصل عادی در رتبه 6 کنفرانس غرب ایستاد و حریف ساکرامنتو کینگز تیم سوم فصل عادی این کنفرانس شد که در 4 دیدار قبلی هر تیم به 2 برد رسیده است و باید دید آیا بامداد فردا یاران استفن کری در گلدن استیت می‌توانند در خانه حریف و گلدن 1 سنتر ساکرامنتو پیروزی سوم را رقم بزنند یا خیر.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده بسکتبال ساکرامنتو کینگز و گلدن استیت وریرز بامداد 7 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 05:30 بامداد از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده بسکتبال ساکرامنتو کینگز و گلدن استیت وریرز بامداد 7 اردیبهشت 1402

پخش زنده بسکتبال NBA بامداد 7 اردیبهشت 1402
(برای تماشای پخش زنده بسکتبال ساکرامنتو کینگز و گلدن استیت وریرز)
پخش زنده بسکتبال NBA بامداد 7 اردیبهشت 1402

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید همه مسابقات بامداد فردا مرحله پلی آف nba را از طریق لینک‌هایی که با همکاری «آپارات اسپرت» در خلال مطلب در اختیار شما قرار گرفت تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا