خرید تور تابستان

پخش زنده رئال مادرید و آلمریا 9 اردیبهشت 1402

پخش زنده رئال مادرید و آلمریا 9 اردیبهشت 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 32 لالیگا از ساعت 20:00 در برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.

رئال مادرید اسپانیا که در اندیشه فتح لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا است، امیدی به فتح لالیگا ندارد و قهرمانی بارسا در این جام قطعی است اما با این وجود رئال امشب در هفته 32 لالیگا از ساعت 20:00 میزبان آلمریا خواهد بود و شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده رئال مادرید و آلمریا 9 اردیبهشت 1402 را در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید.

پخش زنده دیدار رئال مادرید و آلمریا 9 اردیبهشت 1402

پخش زنده رئال مادرید و آلمریا 9 اردیبهشت 1402

رئال مادرید اسپانیا که در ادامه فصل چشم به فتح دو جام مهم جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری و البته لیگ قهرمانان اروپا دارد با توجه به اختلاف 11 امتیازی با بارسا امیدی به فتح لالیگا ندارد و تنها هدف سفیدها در ادامه لالیگا حفظ جایگاه دوم است.

اما شکست غیرقابل انتظار هفته پیش رئال برابر خیرونا با نتیجه 4 بر 2 تلخ‌تر از خبر مصدومیت لوکا مودریچ در این بازی نبود؛ مودریچ که در حال به پایان رساندن دهه چهارم زندگی‌است همچنان به عنوان مهره بدون جانشین رئال شناخته می‌شود و این در حالی است که در این سنین بزرگترین بازیکنان تاریخ یا بازنشسته شده بودند و یا به کشورهای درجه چند برای کسب درآمد رفته بودند.

اما به هرروی رئال لوکیتا را در بازی‌های پیش رو لالیگا، فینال کوپا دل ری و احتمالا بازی رفت با منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نخواهد داشت و باید دید پادشاه اروپا بدون شماره 10 افسانه‌ای خود چه خواهد کرد.

رئال در 5 بازی گذشته در لالیگا 3 برد و 2 باخت بدست آورده و با 65 امتیاز در رتبه دوم است حال آنکه آلمریا با 33 امتیاز در رتبه 15 جدول است و در 5 بازی اخیر خود 2 برد، 2 باخت و 1 مساوی داشته است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده رئال مادرید و آلمریا 9 اردیبهشت 1402 را از ساعت 20:00 امروز و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا