خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رد یک شایعه‌ی عجیب در مورد نکونام ؛ جواد نکونام کسی را آنفالو نکرده است!

از شب گذشته و پیرامون بحث در خصوص ممنوع الکاری جواد نکونام یک شایعه‌ی عجیب در مورد نکونام در فضای مجازی دست به دست می‌شود که صحت ندارد.

به گزارش انصاف ورزشی، انتخاب سرمربی استقلال بازهم بدل به یک موضوع پیچیده شده است و در حالی که هواداران بشدت خواهان حضور نکونام در تیم خود هستند جواد نکونام در زمان تنظیم این مطلب هنوز موفق به اخذ مجوز مربیگری در لیگ نشده است؛ اما گویا مشکل ممنوع الکاری نکونام به زودی حل خواهد شد.

اما از شب گذشته یک شایعه‌ی عجیب در مورد نکونام در فضای مجازی دست به دست می‌شد و آنهم اینکه نکونام برای جلب رضایت نهادهای نظارتی و رده بالا دست به پاک کردن برخی تصاویر یا آنفالو کردن برخی افراد زده است که این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد و تنها تغییر دو صفحه رسمی نکونام در اینستاگرام از شب گذشته تغییر تصاویر پرفایل‌ها به عکس نکونام در لباس استقلال بوده است.

رسانه فوتبال 360 که زیر نظر عادل فردوسی پور فعالیت می‌کند نیز ضمن رد این شایعه در خصوص آن نوشت:

«مدیران عالی‌رتبه ورزشی و فوتبالی بعد از حواشی به وجود آمده برای جواد نکونام، از روز گذشته تلاش‌های خود را آغاز کرده‌اند تا بتوانند مشکلات به‌وجود آمده برای نکونام را حل‌وفصل کنند. در شرایطی که گفته می‌شد نکونام بعد از آنکه حضورش روی نیمکت استقلال نهایی نشد، تغییراتی را در صفحه مجازی خود ایجاد کرده اما به جز تغییر عکس پروفایل، تغییری دیگری از سوی جواد نکونام انجام نشده و در این زمینه شایعات بی‌اساسی علیه او ایجاد شده است.»

رد یک شایعه‌ی عجیب در مورد نکونام ؛ جواد نکونام کسی را آنفالو نکرده است!
رد یک شایعه‌ی عجیب در مورد نکونام ؛ جواد نکونام کسی را آنفالو نکرده است!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا