خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جدایی رافائل سیلوا از استقلال ؛ آغاز دردسر 900 هزار دلاری تازه برای آبی‌ها

جدایی رافائل سیلوا از استقلال با فسخ یکطرفه قرارداد از سوی این بازیکن برزیلی رقم خورد تا دفاع بلندقامت دو فصل اخیر استقلال با دو قهرمانی از این تیم جدا شود.

به گزارش انصاف ورزشی، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و 31 ساله استقلال که توسط فرهاد مجیدی به خدمت استقلال درآمده بود پس از کار با فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو و رسیدن به دو جام قهرمانی در فوتبال ایران به دلیل عدم پرداخت مطالباتش قراردادش با آبی‌ها را فسخ کرد و از این تیم جدا شد.

پیش از این حجت کریمی مدیرعامل باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی در مورد قرارداد سیلوا و اخطارهای فسخی که از سوی سیاوا به باشگاه داده شده بود گفته بود:

«قرارداد او 500 هزار دلار برای یک سال است که با احتساب جریمه ها به بیش از 800 هزار دلار می رسد. البته من رقم دقیق آن را به یاد ندارم ولی نزدیک 900 هزار دلار است. من روز شنبه با وکیل او جلسه دارم و باید ببینیم چه خواهد شد.»

حالا امروز اما جدایی رافائل سیلوا از استقلال قطعی شد و این بازیکن قرارداد خود را با توجه به عدم پرداخت مطالباتش یک طرفه فسخ کرد تا طبق صحبت‌های حجت کریمی یک دردسر حقوقی 900 هزار دلاری تازه گریبان باشگاه استقلال تهران را بگیرد.

گفتنی است استقلال به تازگی جواد نکونام را به عنوان سرمربی به خدمت گرفته و باید با این شرایط آیا استقلال می‌تواند تیمی خوب برای نکونام آماده کند یا خیر.

آبی‌های پایتخت اما فرصت زیادی برای سروسامان دادن به شرایط خود ندارند چراکه طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، فصل جدید لیگ برتر (فصل بیست و سوم) از 12 مرداد ماه سال 1402 خورشیدی یعنی حدودا 40 روز دیگر آغاز خواهد شد.

جدایی رافائل سیلوا از استقلال ؛ آغاز دردسر 900 هزار دلاری تازه برای آبی‌ها
جدایی رافائل سیلوا از استقلال ؛ آغاز دردسر 900 هزار دلاری تازه برای آبی‌ها

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا