خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نگرانی روزنامه‌ی جوان از شورای میانه‌روها

روزنامه‌ی «جوان»، منسوب به سپاه، در خبری با تیتر «رسانه‌های اصلاح‌طلب رسانه‌های غیررسمی لاریجانی؟!» نسبت به شکل گیری و تحرک انتخاباتی شورای میانه‌روها [لینک] ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، این روزنامه‌ی اصولگرا در پایان این متن، با ابراز نگرانی نوشته است: «نکته جالب توجه سکوت علی لاریجانی در این زمینه است. در حالی که با تحلیل انتخاباتی یک خبرگزاری اصولگرا در مورد لاریجانی، او شخصاً ورود کرده و حضور در انتخابات را با طعنه و کنایه رد می‌کند، در برابر این حجم ادعا‌های یک سایت اصلاح‌طلب سکوت می‌کند و این شبهه را می‌آفریند که چنین تحلیلی با هماهنگی خود لاریجانی منتشر شده است.»

متن کامل نوشته‌ی روزنامه‌ی جوان در پی می‌آید:

سایت اصلاح‌طلب انصاف‌نیوز در خبری مدعی شده حسن روحانی و علی لاریجانی در پی شرایطی هستند که در انتخابات مجلس امسال «نقش پررنگی» ایفا کنند. انصاف نیوز با «میانه‌رو» خواندن جریانی که به زعم این رسانه، لاریجانی و روحانی به آن تعلق دارند، تحقق شرایط لازم برای «شرکت عزتمندانه و قانونی» را پیش شرط این حضور خوانده است.
انصاف‌نیوز اضافه کرده «همچنین این فهرست انتخاباتی با حمایت سیدمحمد خاتمی، علی‌اکبر ناطق نوری و سیدحسن خمینی همراه خواهد شد».
این رسانه اصلاح‌طلب که به نظر می‌رسد خواسته‌های جناحی و سیاسی خود را از برخی شخصیت‌ها به عنوان تحلیل نوشته، آورده: «سیدمحمد خاتمی و علی اکبر ناطق نوری که هر یک در میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان میانه‌رو اعتباری دارند می‌توانند در صورت فراهم شدن شرایط، ضمن کمک برای ائتلاف جریان‌های سیاسی میانه‌رو، بدنه هوادارانی از دو جناح را به شرکت ترغیب کنند. سید حسن خمینی شخصیت محوری شورای میانه‌روها، نیز با نیروی جوانی خود می‌تواند جدی‌تر از قبل بر رخداد‌های سیاسی و اجتماعی کشور اثرگذار باشد.»
در عین حال، این سایت مدعی شده که روحانی و لاریجانی برای فعالیت انتخاباتی، منتظر نشانه و پالس مثبت از سوی حاکمیت هستند! روشن نیست مبدأ چنین ادعایی کجاست و چرا حاکمیت باید به افراد سیاسی برای حضور در انتخابات مجلس پالس بفرستد! و اگر این ادعا را بپذیریم، آیا در صورت ورود روحانی و لاریجانی به انتخابات، باید بپذیریم که حاکمیت موافق حضور آنان بوده است؟!
نکته جالب توجه سکوت علی لاریجانی در این زمینه است. در حالی که با تحلیل انتخاباتی یک خبرگزاری اصولگرا در مورد لاریجانی، او شخصاً ورود کرده و حضور در انتخابات را با طعنه و کنایه رد می‌کند، در برابر این حجم ادعا‌های یک سایت اصلاح‌طلب سکوت می‌کند و این شبهه را می‌آفریند که چنین تحلیلی با هماهنگی خود لاریجانی منتشر شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این جا سرزمین عجیبی است. این جا همه چیز یا سیاه است یا سفید. میانه ای در کار نیست. یا با مایی یا بر علیه ما. با ما که باشی حقوق و امنیت برقرار، نباشی حقوق و امنیت نداری.

  2. درود واحترام
    اگر این میانه روی چیزی است مابین حسین شریعتمداری و آقا مصطفی تاجزاده ، من از این میانه روی بیزارم!

  3. ضمنا ” به نظرم این مفهوم محافظه کارانه ی منافقانه ی عافیت طلبانه ی (( میانه روی )) را میخواهند در مقابل مفهوم عقلانی ونجاتبخش (( وسط بازی)) علم کنند .
    دوستان مشتاق به نوشته های آقای فراستخواه مراجعه نمایند .

  4. لطفاً به روزنامه جوان بگویید که خیالشان از هر جهت راحت باشد. اتفاقاً آمدن شورای میانه روها باعث و استحکام بساط خواهد شد. جناح اصلاحات هر چه زور داشت در همان دوران خاتمی زد و از اصلاح طلبان آنها که مانده اند حالا بیشتر شده اند ماله کش. برای روزنامه جوان و طیف اصولگراها و حتی افراطیونشان چه از این بهتر!

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا