خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مسعود ریگی به پرسپولیس پیوست ؛ انتقال شوکه‌کننده آبی‌پوش سابق به اردوگاه سرخ

با عقد قراردادی دو ساله مسعود ریگی به پرسپولیس پیوست تا غیرمنتظره‌ترین انتقال تابستان 1402 فوتبال ایران رقم خورده و هافبک سابق استقلال و سپاهان سرخ پوش شود.

به گزارش انصاف ورزشی، مسعود ریگی هافبک 32 ساله و بلوچ فوتبال ایران که تا همین 5 سال پیش نامی در فوتبال ایران نداشت و با اعتماد یحیی گل محمدی در شهرخودرو مشهد در فوتبال ایران آنهم در 27 سالگی چهره شد، پس از 4 سال دوباره شاگرد گل محمدی اینبار در پرسپولیس شد.

ریگی که پس از درخشش زیر نظر گل محمدی به استقلال پیوست و دو سالی را در این تیم بازی کرد در ابتدای فصلی که استقلال با فرهاد مجیدی در انتهای آن به شکلی تاریخی قهرمان شد، پیشنهاد سپاهان اصفهان که از نظر مالی شرایطی بهتر داشت را پذیرفت و به اصفهان رفت هرچند خودش گفت «احترام» می‌خواسته است نه پول.

اما حضور ریگی در سپاهان شبیه به دوران حضور در استقلال و شهرخودرو نبود و این هافبک بی سروصدا شرایط خوبی را در اصفهان تجربه نکرد تا سرانجام ساعتی پیش در انتقالی شوکه کننده راهی پرسپولیس شده و دوباره شاگرد یحیی شود.

جالب آنکه ریگی صحنه‌ای خاص در حضور دوساله در استقلال دارد آنهم زمانی که در رقابت آسیایی و در دقایق پایانی بازی در اتفاقی جالب تمام بازیکنان با سابقه تر استقلال از جمله، وریا غفوری، حسین حسینی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و … از بازی خارج شدند تا به حرمت سن و سال ریگی بازوبند را دقایق کوتاهی به بازو ببندد.

ریگی پیش از بستن بازوبند آن را بوسید که تا مدتها این کار او مورد تحسین و تشویق هواداران آبی قرار می‌گرفت و حالا مسعود ریگی با چنین سابقه‌ای باید برای سرخ‌ها به میدان برود.

مسعود ریگی به پرسپولیس پیوست ؛ انتقال شوکه‌کننده آبی‌پوش سابق به اردوگاه سرخ
مسعود ریگی به پرسپولیس پیوست ؛ انتقال شوکه‌کننده آبی‌پوش سابق به اردوگاه سرخ

به هرروی مسعود ریگی به پرسپولیس پیوست و باید دید آیا می‌تواند برای خودش جایگاهی ثابت حدست و پا کند یا یحیی او را برای نیمکت می‌خواهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام چرا ابی پوش ونه زرد پوش اسبق وسابق کدام مهمتراست یامدال افتخار سرخابی بودن است ولا غیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا