خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یادداشت یک منتقد تاجزاده درباره‌ی او

بیژن اشتری در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت:

من یک آدم لاییک و غیرمذهبی هستم اما از دوستداران آقای مصطفی تاج‌زاده ام. یک سال از دستگیری ایشان سپری شده بی آن که حتی یک روز به مرخصی آمده باشد.من خواهان آزادی آقای تاج‌زاده ام‌.

یک بار نوشتم هر اپوزیسیونی که دموکرات باشد شایسته حمایت و پشتیبانی ماست.

من در زمانی که آقای تاج‌زاده آزاد بود مطالبی در انتقاد از نظراتش نوشتم. بعضی از انتقادهایم واقعا تند بود اما هرگز ‌مقابله به مثل نکرد. خصوصی برایم توضیح داد و نظراتش را روشن کرد.

موقعی که آقای کرباسچی به خاطر مطلبی که درباره سوابق ایشان در اینستاگرام  نوشته بودم از من شکایت کرد آقای تاج‌زاده از معدود کسانی بود که به ابتکار شخصی خودش نزد آقای کرباسچی رفت تا بلکه رضایت او را جلب کند.

چرا این کار را کرد؟ ما حتی یک بار هم یک‌دیگر را ندیده بودیم، حتی تلفنی هم با هم حرف نزده بودیم.واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم، از محبتش، از مهربانی‌اش.

البته موفق نشد رضایت  اقای کرباسچی را جلب کند چون طرف  بد جوری کینه مرا به دل گرفته بود. دو بار پیش کرباسچی رفت اما طرف اصرار داشت که اشتری باید مجازات شود.

اقای تاج‌زاده گفت باز هم پیش کرباسچی میرم. باری آن ماجرا با پرداخت جریمه نقدی از طرف من  پایان یافت اما تلاش مهربانانه جناب تاج‌زاده هرگز فراموشم نشد. من اینجور چیزها را هیچوقت، هرگز، فراموش نمی‌کنم. برای من ناراحت‌کننده است که چنین مرد سلیم النفسی در پشت میله‌های زندان باشد.

ای کاش می‌توانستم کاری برایش بکنم. من با آقای تاج‌زاده اختلاف نظرهای سیاسی و فکری زیادی داشتم و  دارم اما او را یک انسان شریف می‌دانم . به نظرم جزو اپوزیسیون دموکرات است و جزو سرمایه‌های ملی ما و لذا شایسته حمایت و پشتیبانی همه ماست. امیدوارم هر چه زودتر شاهد آزادی ایشان و بقیه زندانیان سیاسی از هر حزب و گروه و نحله سیاسی و اعتقادی باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام – آقای مصطفی تاجزاده بیش از حد مورد انتظار شرافتمند و بی ریاست و ایشان باید تاوان این خصلت نیکو را بپردازد – نگاه سیاسی ایشان را شاید بتوان تحمل کرد اما پاکدستی و سلامت نفس وی، قابل تحمل نیست، بویژه که با شجاعت همراه باشد.

    4
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا