خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینترمیامی و شارلوت بامداد 21 مرداد 1402 | یک چهارم نهایی لیگزکاپ 2023

پخش زنده اینترمیامی و شارلوت بامداد 21 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم امشب از ساعت 04:00 بامداد در یک چهارم لیگزکاپ 2023 رودررو می‌شوند.

(این دیدار با نتیجه 4 بر 0 به نفع اینترمیامی خاتمه یافت تا صورتی‌ها به جمع 4 تیم لیگزکاپ 2023 صعود کنند؛ یکی از گلهای اینتر توسط لیونل مسی به ثمر رسید.)

تیم فوتبال اینترمیامی که مالکیت آن برعهده دیوید بکام کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان و بازیکن سابق منچیتریونایتد و رئال مادرید است با خرید لیونل مسی، بوسکتس و جوردی آلبا کاپیتان‌های سابق بارسلونا این روزها حسابی مورد توجه است و با وجود شرایط بسیار نابسامان در لیگ MLS در روزهایی که این لیگ تعطیل است و مسابقات لیگزکاپ 2023 در حال برگزاری است، بسیار در این جام خوب عمل کرده است.

اینترمیامی با درخشش بی‌بدیل مسی در ۲ بازی گروهی و دو دیدار مرحله حذفی حالا در جمع 8 تیم برتر این جام است و بامداد شنبه در دیدار دور یک چهارم نهایی از ساعت 04:00 بامداد در ورزشگاه درایو پینک میامی به مصاف شارلوت خواهد رفت.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده اینترمیامی و شارلوت بامداد 21 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده اینتر میامی و شارلوت بامداد 21 مرداد 1402 | یک چهارم لیگزکاپ 2023

پخش زنده اینترمیامی و شارلوت بامداد 21 مرداد 1402 | یک چهارم نهایی لیگزکاپ 2023
پخش زنده اینترمیامی و شارلوت بامداد 21 مرداد 1402 | یک چهارم نهایی لیگزکاپ 2023

پخش زنده اینترمیامی و شارلوت بامداد 21 مرداد 1402

تیم فوتبال اینترمیامی که در فصل قبل لیگ MLS عملکرد قابل قبولی داشت و به پلی آف رسید در این فصل در مسابقات لیگ عملکرد خوبی نداشته اما با حضور مسی، بوسکتس و آلبا اسطوره‌های حالا مسن شده سابق بارسلونا اوضاع خود را سروسامان داده و در لیگزکاپ با اقتدار به یک هشتم نهایی رسیده است.

دیوید بکام که حضورش در سال 2007 در تیم لس آنجلس گلکسی انقلابی در لیگ فوتبال آمریکا به پا کرد حالا در جایگاه مالک اینترمیامی با وجود تعلق خاطری که همچنان به رئال مادرید تیم سابقش دارد در حال خرید اسطوره‌های بارسلونا برای اینتر میامی است.

یاران مسی که در جام حذفی نیز شرایط خوبی دارند و در نیمه‌نهایی قرار دارند امشب برابر شارلوتی به میدان می‌روند که در جام حذفی در مرحله یک هشتم حذف شد و در ام ال اس هم در رتبه دوازدهم کنفرانس شرق قرار دارد و با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر میامی از صورتی‌ها 8 امتیاز بیشتر دارد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده اینترمیامی و شارلوت بامداد 21 مرداد 1402 در ساعت 04:00 بامداد دوشنبه از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شماست بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا