خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشرق: جبهه اصلاحات حرفی از تحریم انتخابات نزده است

سایت اصولگرای مشرق در متنی درباره‌ی بیانیه‌ی اخیر جبهه اصلاحات نوشت: برخی محافل تحلیلی معتقدند قصد و نیت چپ های تحریمی تا این لحظه بر تحریم انتخابات است اما نمیتوان از نظر دور داشت که آنها در این “بیانیه سکوت” اگرچه تندترین الفاظ را علیه انتخابات به کار برده اند لکن حرفی از تحریم انتخابات هم نزده و سکوت کرده اند.

به گزارش انصاف نیوز، سایت اصولگرای مشرق در ادامه نوشته است: دقت شود که این سکوت در اثر ایجاد فضای تبیینی در جامعه علیه تحریم انتخابات و آگاهی عمومی است. فضایی که متأسفانه در دو انتخابات قبلی وجود نداشت و افراد چندانی متوجه توطئه تحریم انتخابات نبودند.

در این یادداشت آمده است: همانطور که مشاهده می‌شود در این بیانیه هیچ اثری از تأکید بر حضور در انتخابات، تشویق مردم به مشارکت و ترغیب فعالان سیاسی اصلاح طلب به ثبت نام در انتخابات نیست. سه رفتاری که نبود آنها نشانه‌ای مصرح بر تحریم انتخابات است. با این حال به نظر می رسد جبهه اصلاحات پس از ۲ گام ناشیانه در انتخابات ۹۸ و انتخابات ۱۴۰۰ که رسما بر تحریم انتخابات تأکید کرد؛ هم اکنون نخواسته در مرحله پیش ثبت نام انتخابات ۱۴۰۲، اشتباه خود را تکرار کند و بسته به فرصتی که تا ایام انتخابات دارد؛ قصد کرده زمینه بازی گسترده تری برای خود فراهم سازد. از همین روست که می‌بینیم در بیانیه خود صراحتا بر “تحریم انتخابات” و حضور نیافتن تأکید نکرده است.

مشرق می‌نویسد: بسته به همین رفتار باید منتظر ماند و دید که چپ های ستادی چه می کنند؟ آیا ممکن است در روز آخر تجدید نظر و از رجال اصلاح طلب ثبت نام کرده و تأیید صلاحیت شده حمایت کنند یا اینکه بر سیاق رفتار شریرانه در دو انتخابات قبلی بیانیه تحریم انتخابات بدهند؟! در عنایت به این احتمالات که اولی کمرنگ و دومی به شدت پررنگ و جدی است اما نباید به آنها اجازه‌ی گسترده سازی زمین شیطنت را داد و تأکید می شود که باید هرگونه سخن یا ایما و اشاره ای در تأکید بر تحریم انتخابات را با مشت آهنین پاسخ داد زیرا تحریم انتخابات، خیانت به مردم و نظام است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا