خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فولاد و صنعت نفت 25 مرداد 1402 | هفته دوم لیگ برتر ایران 1403_1402 (دربی خوزستان)

پخش زنده فولاد و صنعت نفت 25 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم یکی از دربی‌های خوزستان را از ساعت 21:30 در فولاد آرنا اهواز برگزار می‌کنند.

دو تیم فولاد اهواز و صنعت نفت آبادان یکی از سه دربی خوزستان در این فصل لیگ برتر را در چارچوب هفته دوم لیگ و از ساعت 21:30 امشب در فولاد آرنا اهواز برگزار می‌کنند.

هر دو تیم در هفته اول به صورت مشترک متحمل بدترین شکست شدند تا این دیدار به نوعی برای هر دو تیم حکم فرار از بحران زودهنگام را داشته باشد.

فولاد علی منصوریان برابر گلگهر سیرجان 3 بر 0 شکست خورد و صنعت نفت نیز در آبادان برابر استقلال به همین نتیجه مغلوب شد.

شما‌ می‌توانید برای تماشای پخش زنده فولاد و صنعت نفت 25 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 21:30 از لینک زیر بهره ببرید.

پخش زنده فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان 25 مرداد 1402 | هفته دوم لیگ برتر ایران 1403_1402 (دربی خوزستان)

پخش زنده فولاد و صنعت نفت 25 مرداد 1402

تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از جدایی عجیب و غریب جواد نکونام فصل گذشته به سراغ منصوریان رفت و این مربی نسبتا نتایج خوبی را با این تیم گرفت هرچند روایط نه چندان جالب علی منصور با هواداران اهوازی که قدمتی نسبتا طولانی دارد اوضاع را بشدت برای منصوریان و فولاد سخت کرده است.

قهرمان 2 دوره از 22 دوره پیشین لیگ برتر در بازی نخست با 3 گل از گلگهر شکست خورد تا لیگ را بسیار بد آغاز کند؛ از سوی دیگر اما صنعت نفت کار خود در این فصل را همچنان با هدایت عبدالله ویسی کسی که در هفته‌های پایانی فصل گذشته به شکلی معجزه‌آسا صنعت را در لیگ نگه داشت ادامه می‌دهد.

نفت نیز در دیدار اول برابر استقلال جواد نکونام با سه گل شکست خورد تا برخی از هواداران آبادانی نگران تکرار فانوس بدستی دوباره نفت در لیگ باشند.

از نکات جالب این بازی آن است که منصوریان برخلاف اهواز در آبادان چهره‌ای محبوب است و شاید اگر حق انتخاب داشت، مکان برگزاری این بازی را به آبادان تغییر می‌داد.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده فولاد و صنعت نفت 25 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا