خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نیواورلینز پلیکنز و فینیکس سانز پلی‌آف NBA

دو تیم پلیکانز و سانز امشب در ششمین دیدار مرحله پلی‌آف ان‌بی‌ای به مصاف هم می‌روند. پخش زنده نیواورلینز پلیکنز و فینیکس سانز را با ما ببینید.

دو تیم از بامداد 9 اردیبهشت 1401 و از ساعت 4:00 به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده بسکتبال nba سانز و پلیکنز با ما همراه باشید.

پخش زنده نیواورلینز پلیکنز و فینیکس سانز پلی‌آف NBA

خیلی بعید به نظر می‌رسید که سانز پرستاره با آن عملکرد درخشان در فصل عادی NBA در مصاف با تیم هشتم کنفرانس خود به مشکل بخورد اما پلیکنز نشان داده که قصد ندارد به سادگی تسلیم شود و حاصل 5 تقابل پیشین دو تیم، برتری 3 بر 2 سانز است.

البته که سانز می‌تواند با پیروزی در بازی امشب از این مرحله گذر کند اما حاصل تقابل‌های پیشین به ترتیب پیروزی‌های 112 بر 97 و 125 بر 114 برای پلیکنز و پیروزی‌های 118 بر 103، 114 بر 111 و 110 بر 99 برای سانز بوده است.

سانز از که از حضور ستارگانی چون دوین بوکر، دی‌آندره ایتون و البته کریس پال بهره‌مند است در طول فصل عادی NBA با کسب 64 پیروزی و تنها 18 شکست در جایگاه اول کنفرانس غرب قرار گرفت و پلیکنز با 36 پیروزی و 46 شکست جایگاه هشتم کنفرانس را گرفت.

برای تماشای پخش زنده بسکتبال نیو اورلینز پلیکنز و فینیکس سانز در بازی شششم پلی‌اف ان بی ای در ساعت شروع بازی (4:00 بامداد 9 اردیبهشت) از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده پلیکنز و سانز 9 اردیبهشت 1400

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا