خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبری که در انصاف نیوز منتشر نـشد تکذیب شد! [+ تکمیلی]

امروز صبح گزارشی درباره‌ی نشست‌هایی با محوریت مهدی کروبی و سیدهادی خامنه‌ای در انصاف نیوز منتشر شد که در آن بر این نکته تاکید شده است که افراد حاضر در این نشست‌ها از جمله آقایان کروبی و خامنه‌ای هنوز به نتیجه‌ای برای شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات نرسیده‌اند.

ساعتی پس از انتشار این گزارش، خبرگزاری ایلنا به نقل از سیدهادی خامنه‌ای «دیدار انتخاباتی با کروبی» را تکذیب و به نقل از حسین کروبی نیز اعلام کرد که «در حال حاضر آقای کروبی هیچ‌گونه نظر خاصی درباره‌ی انتخابات ندارد».

با دقت در آنچه از سوی آقایان هادی خامنه‌ای و حسین کروبی تکذیب شده است می‌توان به این نتیجه رسید که خبری که در انصاف نیوز منتشر نـشده تکذیب شده است؛ این اتفاق احتمالا به این دلیل بوده که سوال اشتباهی در این ارتباط از آنها پرسیده شده است.

توضیح بیشتر آنکه در گزارش منتشر شده صبح امروز تاکید شده است که «هنوز مشخص نیست که این جریان برای مشارکت فعال در انتخابات متقاعد شده‌اند یا خیر» و این همان نکته‌ای است که مورد تاکید فرزند آقای کروبی هم قرار گرفته است.

حسین کروبی می‌گوید: در حال حاضر با توجه به شرایط کشور تشخیص ایشان این است که هیچگونه موضعی در باره انتخابات نگیرند.

از سوی دیگر آنچه با تکذیب سیدهادی خامنه‌ای همراه شده نیز «دیدار انتخاباتی با مهدی کروبی» است که اساسا در متن گزارش چنین مطلبی وجود ندارد و روشن نیست که آقای خامنه‌ای در مواجهه با چه سوالی این مسئله را تکذیب کرده است.

انصاف نیوز در گزارش خود به برگزاری نشست‌هایی با محوریت مهدی کروبی و سیدهادی خامنه‌ای برای تصمیم‌گیری جهت شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات اشاره کرده است و نه برگزاری دیداری انتخاباتی میان آقایان کروبی و خامنه‌ای.

حسین کروبی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود می‌گوید: پدرم همیشه انتخابات را بهترین و کم‌هزینه‌ترین مسیر برای احقاق حقوق مردم و جلوگیری از مدیریت یکدست می‌دانست…ولی در حال حاضر با توجه به شرایط کشور تشخیص ایشان این است که هیچگونه موضعی در باره انتخابات نگیرند.

مشابه این موضع آقای کروبی که از سوی فرزند او اعلام شده نیز در گزارش انصاف نیوز آمده بود و مشخص نیست که با بیان این مسئله که با توجه به پیشینه‌ی مهدی کروبی در دوره‌های مختلف انتخابات قابل اثبات است کدام بخش این گزارش تکذیب شده است؟!


خبر تکمیلی در ساعت 20:03:

دفتر حجت الاسلام والمسلمين سيدهادی خامنه‌ای هرگونه مصاحبه‌ی امروز با رسانه‌ها را تكذيب می‌كند.

در پی انتشار گفت‌وگويی از آقای خامنه‌ای در يكی از رسانه‌ها اين مصاحبه تكذيب می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا