خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده هوادار و آلومینیوم 1 شهریور 1402 | هفته سوم لیگ برتر ایران 1403_1402

پخش زنده هوادار و آلومینیوم 1 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:00 در تهران رودررو می‌شوند.

هوادار تهران با هدایت محمود فکری تا اینجای کار با یک برد و یک تساوی لیگ را خوب آغاز کرده و در مقابل آلومینیوم اراک نیز با هدایت مجتبی حسینی یکی دیگر از مربیان چرخشی لیگ ایران پس از شکست برابر پرسپولیس موفق به برتری برابر استقلال خوزستان شد و با اندوخته‌ی 3 امتیازی راهی تهران و مصاف با هوادار شده است.

دیدار دو تیم از ساعت 19:00 آغاز می‌شود و شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده هوادار و آلومینیوم 1 شهریور 1402 از لینک زیر استفاده نمایید.

پخش زنده هوادار تهران و آلومینیوم اراک 1 شهریور 1402 | هفته سوم لیگ برتر ایران 1403_1402

پخش زنده هوادار و آلومینیوم 1 شهریور 1402

تیم فوتبال هوادار تهران که فصل قبل را با ساکت الهامی به پایان برد در این فصل با هدایت محمود فکری تا پایان هفته دوم با یک پیروزی در خانه شمس آذر قزوین و یک تساوی برابر مس رفسنجان 4 امتیازی است و در رتبه پنجم قرار دارد.

از آن سو اما آلومینیوم اراک با هدایت مجتبی حسینی پس از شکست برابر پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی در تهران با گلی مشکوک به آفساید، موفق شد در هفته دوم در خانه از سد استقلال خوزستان بگذرد و حالا با 3 امتیاز در رتبه ششم جدول و در همسایگی هوادار تهران است.

گفتنی است هوادار در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با 33 امتیاز در رتبه دهم ایستاد و آلومینیوم نیز با هدایت سیدمهدی رحمتی در رتبه هفتم جدول با 40 امتیاز جای گرفت.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده هوادار و آلومینیوم 1 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا