خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده سینسیناتی و اینترمیامی بامداد 2 شهریور 1402 | نیمه نهایی جام حذفی آمریکا 2023

پخش زنده سینسیناتی و اینترمیامی بامداد 2 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم تا ساعتی دیگر در نیمه نهایی یو اس اوپن در ورزشگاه TQL رودررو می‌شوند.

(این دیدار با برتری اینترمیامی در ضربات پنالتی خاتمه یاقت؛ بازی در 120 دقیقه 3 بر 3 به اتمام رسید و مسی با پاس گل‌های دیدنی به تیم خود در راه رسیدن به فینال کمک کرد.)

اینترمیامی ایالات متحده آمریکا در روزهای گذشته و با جادوی لئو مسی به قهرمانی لیگزکاپ 2023 رسید و اولین جام تیم تحت مالکیت دیوید بکام پس از 5 سال از تاسیس باشگاه بدست آمد.

صورتی‌ها حالا پس از این عنوان تاریخی می‌خواهند با پیروزی برابر سینسیناتی به فینال جام حذفی این فصل فوتبال آمریکا برسند و شانس خود را برای فتح یک جام دیگر امتحان کنند

دیدار دو تیم از ساعت 02:30 بامداد پنجشنبه 2 شهریور 1402 در ورزشگاه TQL و به میزبانی سینسیناتی برگزار خواهد شد و شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده سینسیناتی و اینترمیامی بامداد 2 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده سینسیناتی و اینتر میامی بامداد 2 شهریور 1402 | نیمه نهایی جام حذفی آمریکا 2023

پخش زنده سینسیناتی و اینترمیامی بامداد 2 شهریور 1402 | نیمه نهایی جام حذفی آمریکا 2024_2023
پخش زنده سینسیناتی و اینترمیامی بامداد 2 شهریور 1402 | نیمه نهایی جام حذفی آمریکا 2023

پخش زنده سینسیناتی و اینترمیامی بامداد 2 شهریور 1402

تیم فوتبال اینترمیامی که در فصل قبل لیگ MLS عملکرد قابل قبولی داشت و به پلی آف رسید در این فصل در مسابقات لیگ عملکرد خوبی نداشته اما با حضور مسی، بوسکتس و آلبا اسطوره‌های حالا مسن شده سابق بارسلونا اوضاع خود را سروسامان داده و در لیگزکاپ با اقتدار به قهرمانی رسیده است.

دیوید بکام که حضورش در سال 2007 در تیم لس آنجلس گلکسی انقلابی در لیگ فوتبال آمریکا به پا کرد حالا در جایگاه مالک اینترمیامی با وجود تعلق خاطری که همچنان به رئال مادرید تیم سابقش دارد اسطوره‌های بارسلونا را در اینتر میامی جمع کرده است.

میامی اما پیش از حضور مسی و دوستان بارسایی در این فصل در جام حذفی عملکرد خوبی داشت و به جمع 4 تیم رسیده بود و حالا مسی و یاران با درآوردن دو بازی می‌توانند یک جام دیگر را به رنگ صورتی دربیاورند.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده سینسیناتی و اینترمیامی بامداد 2 شهریور 1402 در ساعت 02:30 بامداد پنجشنبه از لینکی که در خلال مطلب با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شماست بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا