خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علیرضا بیرانوند رکورد ناصر حجازی را شکست

علیرضا بیرانوند رکورد ناصر حجازی را شکست و با مصدومیت در نیمه اول دیدار تدارکاتی ایران بلغارستان و خروج از بازی در نیمه اول در این زمینه رکورددار شد.

به گزارش انصاف ورزشی، ساعاتی پیش تیم ملی فوتبال ایران با برتری یک گله برابر بلغارستان یک پیروزی دلچسب را رقم زد اما این دیدار یک اتفاق تلخ اما تکراری داشت و آن‌هم مصدومین بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی بود.

بیرانوند پیش از این در دیدار برای انگلیس در جام جهانی 2022 و فینال جام کافا 2023 برابر ازبکستان نیز با مصدومیت در دقایق آغازین مجبور به خروج از زمین و دادن جای خود به سیدحسین حسینی و پیام نیازمند شده بود.

علی بیرو امروز نیز در دقابیق ابتدایی مصدوم شد و بازهم جای خود را به پیام نیازمند داد تا یک رکورد عجیب و غریب را به نام خود به ثبت برساند.

علیرضا بیرانوند رکورد ناصر حجازی را شکست
علیرضا بیرانوند رکورد ناصر حجازی را شکست

پیش از این ناصر حجازی با دو خروج از زمین در نیمه اول یک دیدار ملی به دلیل مصدومیت در بین دروازه‌بانان تاریخ تیم ملی ایران رکورددار بود؛ عقاب آسیا در بازی دوستانه برابر پاکستان در سال 1970 در دقیقه 40 تعویض شد. حجازی فقید در بازی با سریلانکا در انتخابی المپیک 1980 هم در دقیقه 18 تعویض شد.

البته خروج احمدرضا عابدزاده در نیمه اول دیدار ایران تایوان در انتخابی جام جهانی 1994 به دلیل مصدومیت نیز یکی از معروف‌ترین مصدومیت‌های منجر به خروج از بازی گلرهای تیم ملی ایران در تاریخ است؛ مصدومیتی که به نوعی مسیر عابدزاده را از استقلال به سمت پرسپولیس کج کرد و البته ماجراهای معروف بهزاد غلامپور و علی پروین را در انتخابی جام جهانی 94 و نهایتا حدف تیم ملی را رقم زد.

به هر روی علیرضا بیرانوند رکورد ناصر حجازی را شکست تا شاید عجیب‌ترین رکوردشکنی تاریخ فوتبال ایران رقم بخورد؛ حالا شاید مهمترین نگرانی هواداران پرسپولیس رسیدن بیرانوند به دیدار 12 روز دیگر برابر النصر و کریستیانو رونالدو باشد.

علیرضا بیرانوند رکورد ناصر حجازی را شکست
علیرضا بیرانوند رکورد ناصر حجازی را شکست

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا