خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده عربستان و کره جنوبی 21 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه ملی

پخش زنده عربستان و کره جنوبی 21 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در دیداری دوستانه از ساعت 20:00 در سنت جیمز پارک نیوکاسل انگلیس رودررو می‌شوند.

دو تیم ملی فوتبال عربستان و کره جنوبی که هر دو از مدعیان قهرمانی جام ملت‎‌های آسیای پیش رو خواهند بود از ساعت 20:00 به وقت ایران و در ورزشگاه سنت جیمز پارک نیوکاسل انگلستان به مصاف هم خواهند رفت؛ مالکیت عربستانی‌ها بر باشگاه نیوکاسل یونایتد باعث شده تا این ورزشگاه به راحتی در اختیار تیم ملی عربستان برای انجام این دیدار قرار بگیرد.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده عربستان و کره جنوبی 21 شهریور 1402 از لینک زیر استفاده نموده و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده دیدار عربستان و کره جنوبی 21 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه ملی

پخش زنده عربستان و کره جنوبی 21 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه ملی
پخش زنده عربستان و کره جنوبی 21 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه ملی

پخش زنده دیدار عربستان و کره جنوبی 21 شهریور 1402

دو تیم پرافتخار فوتبال آسیا امروز در دیداری تدارکاتی در انگلستان به مصاف هم خواهند رفت؛ کره جنوبی در گروه 5 جام ملتها با مالزی، اردن و بحرین همگروه است و عربستان سعودی نیز در گروه 6 با تایلند، عمان و قرقیزستان همگروه است.

تیم ملی عربستان حالا با پروژه عجیب و غریب لیگ فوتبالش این روزها خیلی بیشتر از روزهایی که با سامی الجابر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 1994 حضور داشت مورد توجه است؛ تیمی که حالا با هدایت روبرتو مانچینی سودای قهرمانی آسیا را در سر دارد.

از آن سو کره جنوبی نیز با هدایت یورگن کلینزمن در سودای پایان دادن به حسرت 63 ساله قهرمانی در آسیا است؛ جدال مانچینی کلینزمن در آسیا از آن اتفاقات سورئال دنیای فوتبال است!

اما تیم ملی کره جنوبی با 11 حضور که 10 تای آن در 10 دوره اخیر به صورت پیاپی بوده از این نظر در آسیا رکورددار است اما این تیم که 2 طلا و 4 نقره و 4 برنز جام ملت‌های آسیا را دارد آخرین بار در سال 1960 قهرمان آسیا شده و با حسرتی 63 ساله به نوعی در میان بزرگان آسیا التیام بخش زخم و حسرت تیم ملی ایران است.

عربستانی‌ها نیز سابقه 6 حضور در جام جهانی را دارند و 3 طلا و 3 نقره نیز از جام ملت‌های آسیا دشت کرده‌اند؛ شاهین‌های صحرا آخرین بار 27 سال پیش قهرمان آسیا شده‌اند؛ یکی از عوامل بزرگ حسرت بزرگ ایران, عربستان و کره دست کم در قرن 21 تیم ملی شاهکاری به نام ژاپن است که در 8 دوره اخیر 4 بار قهرمان آسیا شده است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده عربستان و کره جنوبی 21 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفت بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا