خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینترمیلان و آث میلان 25 شهریور 1402 | هفته چهارم سری آ (دربی دلامادونینا شماره 238)

پخش زنده اینترمیلان و آث میلان 25 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 4 سری آ در دربی میلان از ساعت 19:30 در جوزپه مه‌آتزا رودررو می‌شوند.

تیم‌های اینترمیلان و آث میلان امشب و از ساعت 19:30 به وقت ایران و در حساس‌ترین بازی هفته چهارم سری آ در چارچوب دربی معروف و تاریخی شهر میلان ملقب به دربی دلامادولینا به مصاف هم می‌روند؛ هر دو تیم با 9 امتیاز در سری آ صدرنشین هستند.

برای تماشای پخش زنده اینترمیلان و آث میلان 25 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:30 از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده اینتر میلان و آث میلان 25 شهریور 1402 | هفته چهارم سری آ (دربی دلامادونینا شماره 238)

پخش زنده اینترمیلان و آث میلان 25 شهریور 1402 | هفته چهارم سری آ (دربی دلامادونینا شماره 238)
پخش زنده اینترمیلان و آث میلان 25 شهریور 1402 | هفته چهارم سری آ (دربی دلامادونینا شماره 238)

پخش زنده اینترمیلان و آث میلان 25 شهریور 1402

یکی از مهمترین شهرآورد یا همان دربی‌های فوتبال جهان بی شک مصاف آبی و مشکی و قرمز و مشکی‌های شهر میلان است؛ دویست و سیو هشمین قسمت از این دربی امشب و از ساعت 19:30 در چارچوب هفته چهارم سری آ ایتالیا برگزار خواهد شد.

اینتر بعد از قهرمانی با کونته در سری آ در دو فصل اخیر با سیمونه اینزاگی دو قهرمانی سوپرکاپ و دو قهرمانی جام حذفی را به نام خود زده و به نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز رسیده است اما هدف اینزاگی در این فصل بردن سری آ است تا پس از کلکسیونی از قهرمانی و موفقیت در تورنمنت‌های حذفی با اینتر و لاتزیو اثبات کند که در لیگ نیز مربی خوبی است.

نراتزوری فصل را آتشین آغاز کرده و با 9 امتیاز و تفاضل گل بسیار خوب در صدر جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا تا پایان هفته سوم قرار دارد.

اما آث میلان که با استفانو پیولی دو فصل پیش قهرمان سری آ شد در فصل گذشته تنها توانست سهمیه لیگ قهرمانان را دشت کند آنهم به لطف محرومیت یوونتوس؛ روسونری در فصل گذشته یک بازنده محض در برابر اینتر بود و از 5 دلامادونینا فصل 1 برد و 4 باخت دشت کرد.

شاگردان پیولی نیز فصل را خوب آغاز کرده‌اند و در کنار اینتر تنها تیم‌های 9 امتیازی تا پایان هفته سوم هستند؛ در 237 دلامادونینا برگزار شده اینتر 89 برد، میلان 79 برد کسب کرده‌اند و 69 بازی نیز مساوی شده است.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده اینترمیلان و آث میلان 25 شهریور 1402 در ساعت 19:30 از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفته استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا