خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اینتر – رم ساعت 20:30 و ناپولی – میلان 23:15 امروز یکشنبه 7 آبان از سری آ پخش زنده، ترکیب احتمالی و حواشی و جدول سری آ

امشب دو بازی مهم، جذال و سرنوشت ساز بین اینتر و رم ساعت 20:30 و همچنین ناپولی و میلان ساعت 23:15 برگزار خواهد شد. پخش زنده این دو بازی را می توانید در ادامه تماشا کنید. همچنین ترکیب احتمالی، حواشی و تاریخچه را در ادامه ببینید.

پخش زنده بازی اینتر و رم: https://www.aparatsport.com/m/WTWab202E6FC2AE

پخش زنده بازی ناپولی و میلان: https://www.aparatsport.com/m/k8Xdeda8713FD60

جو رختکن خوب است

پیولی: هیچ مشکلی با کاپیتان ندارم

استفانو پیولی در نشست خبری امروز تاکید کرد که هیچ مشکل و تنشی در رختکن میلان وجود ندارد و تیمش آماده بازی با ناپولی است.

پیولی: هیچ مشکلی با کاپیتان ندارم

به گزارش “ورزش سه”، میلان عصر یکشنبه در ورزشگاه مارادونا به دیدار ناپولی مدافع عنوان قهرمانی می‌رود. میلان پس از متحمل شدن شکست‌های متوالی مقابل یوونتوس در سری آ و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، به دنبال بازگشت مجدد به مسیر پیروزی خواهد بود.

1943469

پیولی در نشست خبری این بازی گفت: «ما باید در زمان حال زندگی کنیم و بازی فردا مهم‌ترین بازی است. ما در دو بازی اخیر به نتایجی که می‌خواستیم نرسیدیم. ما بهای زیادی برای اشتباهات خود پرداختیم. فردا این شانس را داریم که نشان دهیم تیم بهتری هستیم. ما سبک خود را داریم که می‌خواهیم آن را پیش ببریم. البته که باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. مطمئناً سبک بازی خود را تغییر نخواهیم داد.»

از سرمربی روسونری پرسیده شد که آیا می‌تواند در برابر ناپولی به سیستم 1-3-2-4 تغییر وضعیت بدهد که او گفت: «ما در حال حاضر زمانی که توپ نداریم، با آرایش 1-3-2-4 بازی می‌کنیم. من در مورد کاری که انجام می‌دهم متقاعد شده‌ام. خودم را آماده می‌کنم و هر روز مطالعه می‌کنم. اگر من مطمئن باشم، بازیکنان نیز ایده‌هایم را قبول خواهند کرد. فکر نمی‌کنم مغرور باشم، اما نمی‌توانم همه را قانع کنم (اشاره به منتقدان، نه بازیکنان). من باید به بازیکنانم و بهترین ایده‌ها برای پیروزی در بازی بعدی فکر کنم.»

کاپیتان کالابریا پس از باخت 3-0 چهارشنبه در پاریس از نگرش میلان انتقاد کرد، اما پیولی بلافاصله پاسخ داد و گفت مدافعش باید از کلمات متفاوتی استفاده می‌کرد. با این حال، مربی تایید کرد که او بعداً با این بازیکن 26 ساله صحبت کرده است: «ما می‌خواستیم تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفمان انجام دهیم ولی برابر پی اس جی این کار را نکردیم. ما نمی‌توانیم بعد از شکست شاد و خندان باشیم. کالابریا در مورد هم تیمی‌هایش صحبت نمی‌کرد. هیچ مشکلی در تیم نیست. من با بازیکنانم صحبت می‌کنم و فضای رختکن پاک است.»

ضعف گلزنی در میلان: «البته، ما روی آن کار می‌کنیم. ما در ارسال پاس‌های نهایی و تمام کنندگی مشکل داریم. یوویچ و اوکافور آماده و در دسترس هستند. ما باید بازیکنان بیشتری را وارد محوطه جریمه کنیم. ما نسبت به فصل گذشته سانترهای بیشتری ارسال می‌کنیم، بنابراین هافبک‌های مرکزی و وینگرها باید بیشتر در داخل محوطه حاضر باشند.»

از پیولی پرسیده شد که ناپولی چگونه با رودی گارسیا تغییر کرده است؟ «گارسیا یک مربی عالی است و ناپولی در مسیر درستی قرار دارد. او بدون ویکتور اوسیمن خواهد بود، اما این اتفاق در فصل گذشته نیز رخ داد و آنها همچنان نتایج عالی کسب کردند.»


میلان در اندیشه صدرنشینی، یووه در کمین/ گرگ‌ها میهمان لانه افعی

میلان در اندیشه صدرنشینی، یووه در کمین/ گرگ‌ها میهمان لانه افعی

هفته دهم سری آ با 2 دیدار جذاب ادامه خواهد یافت.به گزارش فوتبال 360، اینتر و میلان در فصل جاری هم صدر جدول سری آ را بین خودشان دست به دست می‌کنند و در حالی که هنوز فاصله امتیازی‌شان از یک بیشتر نشده، ممکن است تا پایان هفته جاری بار دیگر صدر جدول را به یکدیگر تعارف بزنند.
هفته دهم مسابقات سطح اول فوتبال در ایتالیا جمعه شب با پیروزی جنوا مقابل سالرنیتانا آغاز شد و در ادامه مسابقات، درحالی که یوونتوس در مهم‌ترین مسابقه شنبه شب میزبان هلاس‌ورونا است، این مسابقات تا دوشنبه شب ادامه خواهند داشت و یکشنبه، چشم‌های فوتبالدوستان در سراسر جهان خیره به تقابل غول‌های سری آ مقابل یکدیگر است.

صدر تا 24 ساعت آینده پرتردد است

در مهم‌ترین دیدارها، اینتر صدرنشین که فاصله امنی با سایر مدعیان صدرنشینی ندارد، میزبان رم است و میلان که شکست سنگین در دربی را به دست فراموش سپرده و حتی پس از آن به صدر جدول نیز تکیه زد، باید در خانه ناپولی، تیمِ نسبتاً بحران‌زده تحت هدایت اریک گارسیا را با شکست مواجه کند. در غیر این صورت، خطر سقوط به رتبه سوم و کاهش امتیاز با ناپولی به حداقل، روسونری را تهدید می‌کند.

بقای گارسیا در گرو پیروزی مقابل میلان

اریک گارسیا صدالبته فعلا توانسته حکم بقا را پس از شکست مقابل فیورنتینا از آئورلیو دی‌لورنتیس دریافت کند و شکست خانگی مقابل میلان، بعید نیست خودکار مالک عجیب ناپولی را زیر حکم اخراج سرمربی فرانسوی بلغزاند. ناپولی برای عدم ورود دوباره به بحران و بقای سرمربی‌اش، محکوم به پیروزی در این دیدار است و شاگردان پیولی هم نمی‌خواهند روند ناامیدکننده خود در لیگ قهرمانان اروپا را به سری آ منتقل کنند.

مانیان به دروازه بازمی‌گردد

مایک مانیان از محرومیت در این دیدار بازخواهد گشت اما درحالی که روسونری، لوفتوس‌چیک، چوکووئزه، بن‌ناصر، اوکافور و اسپورتیو را در اختیار خود نخواهند داشت، ویکتور اوسیمن و زامبو انگیسا غایبان سرشناس ناپولی هستند. میلان در 3 تقابل رو در روی اخیر با ناپولی، شکست‌ناپذیر بوده است. آخرین بار ناپولی سپتامبر 2022 در سن‌سیرو میلان را با شکست مواجه کرده بود و پارتنوپی امیدوارند در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا، فاصله‌شان با صدر جدول کمتر شود.

جهنم سن‌سیرو در انتظار بیگ روم!

پیش از به صدا در آمدن سوت آغاز بازی میلان مقابل ناپولی، آقای خاص به خانه تیم سابق بازخواهد گشت. جایی که ژوزه با اینتر سه‌گانه تاریخی را فتح کرد و حالا پس از یک دهه در قامت سرمربی جالوروسی می‌خواهد علاوه بر رساندن تیمش به جمع تیم‌های بالانشین، اینتر را از صدر پایین بکشد. در این دیدار، روملو لوکاکو انگیزه فراوانی برای تقابل با تیم سابقش خواهد داشت اما به نظر، انگیزه یاران نراتزوری برای گرفتن انتقام از هم‌تیمی خائن خود بیشتر خواهد بود.

جای هیچ‌کس خالی نیست

آخرین تقابل 2 تیم در فصل گذشته با پیروزی 2 بر صفر به سود اینتر به اتمام رسید که علاوه بر درخشش آندره اونانا مقابل شاگردان آقای خاص، روملو لوکاکو موفق شده بود یکی از گل‌های اینتر را وارد دروازه رم کند و مهاجم بلژیکی یکشنبه شب امیدوار است با گشودن دروازه اینتر به رتبه دوم در صدر جدول گلزنان صعود کند. حالا اما یان زومر روی خط دروازه اینتر به خوبی می‌درخشد و شاگردان اینزاگی، کمترین گل خورده و بهترین خط دفاعی مسابقات این فصل را تا به این مقطع در اختیار خود داشته‌اند. در صدر جدول بهترین گلزنان این فصل، لائوتارو مارتینس قاطعانه و با 11 گل زده یکه‌تازی می‌کند.

یووه به صدر می‌رسد؟

در این میان، یوونتوس امیدوار خواهد بود با کسب برتری مقابل ورونا، حداکثر تا 24 ساعت آینده صدرنشین موقت سری آ لقب بگیرد. تقابل لاتسیو با فیورنتینا، دوشنبه شب  از جذابیت‌های خاصی برخوردار خواهد بود. ویولا امید به ورود به جمع 4 تیم بالانشین  دارد و لاتسیو  در ادامه روند سینوسی فصل جاری، می‌خواهد بیش از پیش از منطقه سقوط فاصله بگیرد.


خوان کوادرادو و مارکو آرناوتوویچ دوباره در تمرینات اینتر شرکت نکردند، بنابراین به احتمال زیاد نمی‌توانند به مصاف رم بروند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، در حالی که آرناوتوویچ برای زمان زیادی از ترکیب اینتر دور  بوده است، امید زیادی وجود داشت که کوادرادو دوباره در ترکیب اینتر دیده شود و برای تیمش به میدان برود ولی این بازیکن هنوز از مصدومیت تاندون پا به طور کامل بهبود نیافته و جدا از سایر اعضای گروه تمرین می‌کند.

این نشان می‌دهد که مدافع پیشین یوونتوس و فیورنتینا در دیدار عصر یک‌شنبه اینتر برابر رم در سری آ، روی نیمکت نیز نخواهد بود. 

این بازیکن ۳۵ ساله کلمبیایی در این فصل تنها ۴ بازی در سری آ انجام داده و یک پاس گل نیز ارائه کرده است.

اینتر فصل قبل با هدایت اینزاگی نتایج درخشانی کسب کرد و توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را هم به دست آورد و اکنون در صدر جدول رده‌بندی در سری آ قرار دارد و باید یک‌شنبه برابر رم قرار گیرد که در هفته های اخیر نتایج خوبی به دست آورده است.

اینتر در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت داویده فراتسی، مارکو آرناوتوویچ، استفانو سنسی و خوان کوادرادو در شرایط سختی قرار داشت ولی توانسته است روند خوبش را حفظ کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا