خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش منفی انجمن سینماداران به اعلام سه روز عزای سینماگران

با وجود اعلام سه روز عزای سینماگران در واکنش به قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر و تاکید بر تعطیلی پروژه‌های سینمایی در روز چهارشنبه انجمن سینماداران با تعطیلی سینماها در این روز مخالف است.

فیلم نیوز نوشت:

«بی‌تفاوتی انجمن سینماداران به سه روز عزای عمومی سینمای ایران

در شرایطی که خانه سینما سه روز عزای عمومی در سینمای ایران اعلام کرده و تولید پروژه‌ها در روز تشییع داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر متوقف می‌شود، انجمن سینماداران با توقف اکران فیلم‌ها در روز چهارشنبه همزمان با تشییع داریوش مهرجویی مخالفت کرد.

سالن سینما

در اطلاعیه عجیب انجمن سینماداران آمده:

«خبر تلخ و هولناک فیلمساز بر جسته موج نوی سینمای کشور مرحوم استاد داریوش مهرجویی و همسر گرامی شان مرحومه وحیده محمدی فر را با قلبی دردمند و داغدار به جامه و اصحاب فرهنگ و هنر سینمای کشور و خانواده و فرزندان داغدیده و مردم شریف و آزرده خاطر کشورمان تسلیت عرض می نمائیم ضمنا هیئت مرکزی انجمن سینماداران ایران در جلسه مورخ ۲۴ /۷ / ۱۴۰۲ خود در خصوص خدمات ارزنده و منحصر بفرد مرحوم استاد داریوش مهرجویی در پیشبرد صنعت سینمای کشور تصمیمات و نتایج ذیل را جهت همکاری با کلیه اصناف و خانه سینما اعلام می نماید.

۱- یک دقیقه سکوت در روز چهارشنبه راس ساعت ۵ بعد از ظهر در کلیه سینماهای کشور صورت گیرد.

۲-پوستر مرحوم استاد مهرجویی در ورودی کلیه سینماهای کشور نصب گردد.

۳- در صورتیکه خانه سینما هماهنگی لازم را جهت آماده شدن فیلم گاو انجام دهد ، نمایش فیلم گاو بصورت رایگان در یک سانس در چند پردیس سینمایی در معرض نمایش قرار داده می شود.

۴- درصورت آماده شدن فیلم گاو از سوی خانه سینما سانس آن متعاقباً از سوی مدیران سینما اعلام خواهد شد»»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا