خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مریم مومن: بانوی عمارت مافیا!

مریم مومن بازیگر جوان سینما و تلویزیون با حضور در سریال بانوی عمارت کار خود را آغاز کرد و در ادامه با شرکت در برنامه‌هایی مثل شب‌های مافیا مشهورتر از پیش شد.

به‌گزارش انصاف نیوز، این بازیگر که متولد سال ۷۷ است، در مشکین‌شهر اردبیل به دنیا آمده؛ بنا بر آنچه از میزان تحصیلات مریم مومن در فضای مجازی نوشته شده، او فارغ‌التحصیل رشته‌ی بازیگری در مقطع کارشناسی است.

مریم مومن با شرکت در تست بازیگری سریال بانوی عمارت توانست یکی از نقش‌های اصلی این سریال را ایفا کند. او پس از بانوی عمارت در سریال‌هایی همچون هم‌بازی، سرزده، دردسرهای شیرین بازی کرده است.

مریم مومن در سال‌های اخیر در نمایش خانگی نیز حضور فعالی داشته و در برنامه‌های رقابتی همچون شب‌های مافیا، ارتش سری، تی‌ان‌تی و… حضور داشته است.

گفت‌وگوی ایرنا با مریم مومن در پی می‌آید:

مریم مومن: بانوی عمارت مافیا!

شما کارتان را در تلویزیون و با یک سریال موفق شروع کردید. چقدر به تکرار چنین تجربه‌ای در تلویزیون امیدوارید؟

من کار تلویزیون را با یک انسان قدر شروع کردم؛ آقای عزیزالله حمیدنژاد این کار را نمی‌توانم با هیچ کار دیگری مقایسه کنم. در طی ساخت سریال، کارگردان از یک پلان هم نمی‌گذشت و مانند یک فیلم سینمایی آن را پیش برد و برای آن کار انرژی گذاشت تا به نحو احسن انجام شد. اولین کار حرفه‌ای من با ایشان بود و یاد گرفتم اگر کاری را قبول می‌کنم تمام توانم را برای آن کار بگذارم. من بعد از بانوی عمارت هم، باز در تلویزیون کار کردم ولی هیچ کدام شبیه به کار آقای حمید نژاد نبود.

تصمیم به همکاری مجدد با تلویزیون دارید؟

نمی‌دانم. بستگی به نقش‌هایی که پیشنهاد می‌شود دارد. الان دو سال و نیم است که کار نکرده‌ام. اما برای خودم سینما و نمایش خانگی فضای جذاب‌تری دارد. از طرفی هم فضای نمایش خانگی به واسطه چیزهایی که همه می‌دانیم خیلی طرفدار پیدا کرده است و این که مردم خیلی راحت با رئالیتی‌شوها ارتباط برقرار می‌کنند خیلی جالب است و می‌تواند برای آن‌ها تفریح سالم و جذابی باشد.

در شرایط کنونی، نقش تلویزیون در ایجاد سرگرمی برای مردم را چگونه می‌بینید؟

به نظرم بزرگترین ضعف این روزهای تلویزیون، نداشتن قصه‌های جذاب است. مردم با جامعه کاملا آشنا هستند و لزومی ندارد چیزی را از آن‌ها پنهان کنیم یا به شکل دیگری نشان دهیم. اگر در آثار نمایشی‌، مردم را با واقعیت روبه‌رو کنیم و خود واقعی‌مان را به آن‌ها نشان بدهیم، ما و فیلم و سریال‌هایمان را می‌پذیرند. ولی اگر ببینند که ما هم با آنها نیستیم، حق دارند که نسبت به ما جبهه بگیرند و ما را دوست نداشته باشند و آثار ما را دنبال نکنند.

حضور در برنامه‌های مختلف مثل گیم‌شو و رئالیتی‌شو برایتان جذابتر است یا بازی کردن در فیلم و سریال‌ها؟

در حال حاضر در تلویزیون، کارهای زیاد و خوبی ساخته نمی‌شود و در تولیدات نمایش خانگی هم گاهی برای سپردن نقش‌ها تبعیض قائل می‌شوند. من از این قضیه گلایه‌مندم. به من نقش‌های زیادی پیشنهاد می‌شود ولی چیزی که باید باشد نیست. بعد از سریال بانوی عمارت، هرکسی هم که جای من باشد، انتظار یک اتفاق و یک نقش ویژه‌ای دارد که متاسفانه پیشنهادهای من آنقدری خوب و جذاب نبوده است. از طرفی هم من هنرمندم و تنها راه امرار معاش من بازیگری است. پس یکی از دلایلی که ما به سراغ گیم‌شوهای نمایش خانگی می‌رویم، دلایل مادی است. برای خودم هم بسیار جذاب است که در یک بازی، کنار این همه چهره خوب و موفق و پیشکسوت قرار بگیرم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام امروز در فلسطین و غزه مشکلات بزرگی وجود داره بعد شما میاید از بازیگر هایی که به ملت خود هم خیانت می کنند حرف می زنید

    29
    54
  2. امروز در فلسطین و غزه مشکلات بزرگی وجود داره بعد شما میاین بازیگر هایی که حتی به وطن و مردم خودشان خیانت می کنید می نویسید اون هم فقط برای بازدید

    25
    44
    1. الحمدلله که در ایران خودمون مشکلی نداریم و همه چیز عالیه و هیچ پدری هم شرمنده زن و بچش نیست و حقوق کارگر جماعت هم پایمال نمیشه و دولت هم همیشه پشتوانه کارگر بوده،
      خوب بریم برسیم به مردم غزه

      22
      7
  3. به تو چه به ما چه کی نسلتون منقرض میشه راحت شیم خیلی‌ مسخره‌اس کشور خودمون به اندازه کافی مزخرف هس شما دیگه بدترش نکن

    2
    2
  4. بعضی از همین بازیگران هستند که فساد را در جامعه رواج می کنند و یک عده بی خرد هستند که آنها را در زندگی الگوی خود قرار می‌دهند.
    هر چند فیلم های خوبی هم هستند که مضمون خوبی دارند مانند داستان های قرآن و اهلبیت عصمت و طهارت و آموزنده که بسیار کمتر از فیلم های فاسد و رفتارهای واقعی فاسد بازیگران و عوامل آنها هستند

    10
    7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا