خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«سگ های ولگرد بهارستان اصفهان ساماندهی می‌شوند»

سگ های ولگرد شهر بهارستان در استان اصفهان باعث شدند تا بیش از ۶۰۰ نفر از شهروندان بهارستان در کمتر از دو روز از برای ساماندهی آنها اقدام کنند.

به گزارش بهارستان سلام، پس از ایجاد مطالبه ای اینترنتی خطاب به استاندار اصفهان به عنوان قائم مقام شورای شهر منحل شده بهارستان با موضوع رسیدگی به وضعیت سگ های ولگرد شهر بهارستان در تاریخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲، بیش از ۶۰۰ نفر از شهروندان بهارستان در کمتر از دو روز از این مطالبه حمایت کرده و با ثبت شماره تلفن همراه و سپس ثبت کد پیامک شده برای ایشان، این مطالبه را امضاء کردند.
پیگیری مطالبه:

«سگ های ولگرد بهارستان ساماندهی می‌شوند»
«سگ های ولگرد بهارستان ساماندهی می‌شوند»

از آنجا که این مطالبه اولین تجربه و مشارکت شهروندان بهارستانی در مطالبه گری جمعی بود که در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و با هدف ترویج فرهنگ مطالبه گری شکل گرفته بود و نتیجه گرفتن امثال این مطالبه گری ها نگاه عموم مردم را از تحصن و اعتراض به مطالبه گری تغییر می داد، پایگاه خبری بهارستان سلام تمام تلاش خود را برای رساندن صدای مردم به گوش مسئولین استانی به کار بست و در اولین مرحله، متن مطالبه به پیوست شماره تلفن حمایت کنندگان (جهت صحت سنجی) تحویل دفتر استاندار شد.

در مرحله های بعدی رونوشت هایی با شماره ۲۸۶ در دفتر امام جمعه محترم اصفهان و کارتابل شخص ایشان ثبت و رونوشت دیگری تحویل دفتر دادستان محترم اصفهان شد:

رونوشت سوم تحویل دفتر مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی شد و رونوشتی هم برای دفتر وزیر کشور ارسال شد.

بعد از ثبت مطالبه، چندین نوبت پیگیری تلفنی و حضوری برای بررسی روند رسیدگی به مطالبه انجام گرفت که نامه استانداری اصفهان به شهرداری بهارستان:

«سگ های ولگرد بهارستان ساماندهی می‌شوند»

و نامه فرمانداری اصفهان به شهرداری بهارستان:

گوشه ای از نتایج این مطالبه مردمی است. پیگیری بهارستان سلام حاکی از آن است که دادستان محترم اصفهان نیز دستور رسیدگی به این مطالبه را صادر کرده که می تواند باعث تسریع نتایج این مطالبه مردمی باشد. گفتنی است پایگاه خبری بهارستان سلام در تماس های جداگانه ای با مسئولین استانی موضوع را بررسی کرده و این پیگیری ها همچنان ادامه دارد.
نتیجه مطالبه:

بلاخره سیلاب اراده و مطالبه بحق مردم، اما و اگرها و ماه ها حرکت کُند مسئولین شهری و استانی در ساماندهی سگهای ولگرد را سرعت بخشید و به نتیجه رساند و خدا را شاکریم که امروز و در کمتر از سه هفته از ایجاد مطالبه مردمی، مطلبی از طرف معاونت خدمات شهری شهرداری بهارستان توسط رسانه بهارستان تیتر منتشر گردید که نشان می دهد واگذاری مسئولیت جمع آوری سگ های ولگرد به شرکت پسماند که ماه ها روی کاغذ مانده بود بالاخره عملیاتی شد و اکیپ های جمع آوری سگ های ولگرد از یک اکیپ به سه اکیپ افزایش پیدا کرد.

در همین راستا تلفن های زیر جهت تماس های مردمی برای زنده گیری سگ های ولگرد سطح شهر بهارستان اعلام می‌شود:

۰۹۱۳۳۰۵۵۴۸۰ آقای اسکندری فاز ۱ بهارستان
۰۹۱۳۸۱۱۹۵۹۷ آقای خوش نظر فاز ۲ بهارستان
۰۹۱۳۳۱۱۰۳۸۰ آقای صفیان فاز ۳ بهارستان

ضمن آرزوی موفقیت برای شهرداری بهارستان در اجرای طرح جدید، بهارستان سلام به این خبر اکتفا نکرده و همچنان پیگیر این موضوع خواهد بود و درصد موفقیت این طرح را از طریق مشاهدات عینی و همچنین اظهارات و مستندات مردمی در گروه بهارستان گفتگو (اینجا) سنجش خواهد کرد و تا نتیجه گرفتن کامل خواسته مردم، دست از پیگیری این مطالبه بر نخواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا