خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صادق لاریجانی: کارهای فاضل را قبول ندارم و هیچ حمایتی از او نمیکنم

آیت الله صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه در دیدار با جمعی از دانشجویان، در مورد حواشی مربوط به برادرش گفت: عملکرد و کارهای «فاضل» را قبول ندارم و هیچ حمایتی از او نمیکنم این را از قول من نقل کنید اما عنوان مجرمانه ای برای اقدامات او یافت نشده است.

سایت رجانیوز به نقل از بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گزارشی از این دیدار منتشر کرده که عینا در پی می آید:

تشکل ها و اتحادیه های دانشجویی از جمله دفتر تحکیم وحدت، جنبش عدالتخواه دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان دیدار صمیمانه ای نزدیک به 4 ساعت با ریاست محترم قوه قضائیه داشتند. در این نشست تشکل های دانشجویی به اعلام مواضع و انتقادات صریح و بی پرده خود در ارتباط به قوه قضائیه و ریاست محترم آن قوه پرداختند. از جمله موارد مطرح شده در این جلسه میتوان اشاره کرد:

1 – نحوه برخورد دستگاه قضا با مفاسد و افشاگری های اخیر
2 – ماجرای پرونده های املاک نجومی و حساب های قوه قضائیه
3 – وضعیت سران فتنه و قانون ممنوع التصویری
4 – جزئیات دقیق و واقعی از طرح مصونیت نمایندگان مجلس
5 – وضعیت پرونده فیش های نجومی مدیران و علت عدم برخورد قاطع تا الان
6 – اطاله دادرسی های معمول در دادسراها و گلایه های مردمی از قوه قضائیه
7 – توضیح خواستن پیرامون حواشی مربوط به برادران ریاست قوه قضائیه
8 – مسائل حقوقی تخصصی مربوط به قوه قضائیه

در این دیدار حضرت آیت الله آملی به بیان نکات و دیدگاه های خود در مورد مسائل فوق پرداختند که از جمله آنها میتوان اشاره کرد:

«دستگاه قضا وعده برخورد جدی با فیش های نجومی داد و ضمن بیان پیگیری موازی و مجزا از دولت، علت طولانی شدن را عدم همکاری دولت در وظیفه خود نسبت به ارائه توضیحات و اطلاعات به آن قوه برشمردند. همچنین دادستان محترم تهران بیان کردند به دولت فرصت یک ماهه برای این کار داده شده است که دو روز دیگر به پایان می رسد. همچنین ایشان از جزئیات مربوط به موضوع حساب های قوه قضائیه پرده برداشتند و تاکید کردند تمامی حساب ها به نام قوه قضائیه بوده و شخص رئیس قوه قضائیه دخیل در این موضوع نیستند. نکته دیگر هم اینکه ورود محکومین فتنه به دانشگاه ها ممنوع است و این موضوع کاملا به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده است.

قوه قضائیه برخورد با فیش‌های نجومی را شروع کرده‌ و چند تن از مدیران طی روزهای گذشته احضار شده‌اند. در مورد حواشی مربوط به برادر خویش هم افزودند: عملکرد و کارهای فاضل را قبول ندارم و هیچ حمایتی از او نمیکنم این را از قول من نقل کنید اما عنوان مجرمانه ای برای اقدامات او یافت نشده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا