خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«قاتلان گونه‌های نادر حیات‌وحش در مهدی شهر سمنان دستگیر شدند»

پنج متهم که در زمینه شکار غیرمجاز و فروش اسلحه شکاری فعالیت داشتند، در مهدی‌شهر دستگیر شدند.

به گزارش صبح بخیر نیوز (سمنان)، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: در مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز، تقویت مؤلفه‌های امنیت عمومی و جمع‌آوری پاتوق مواد مخدر در شهرستان، در عملیاتی منسجمی با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم شریف شهرستان، پلیس امنیت عمومی موفق شد افرادی که در زمینه نگهداری سلاح غیرمجاز و شکار فعالیت داشتند، را شناسایی کند.

مهدی شهاب‌الدین، تصریح کرد: با رصد اخبار واصله و بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح (یک قبضه اسلحه شکاری برنو و یک قبضه سلاح شکاری تک لول)، یک عدد لاشه شکار، ۱۳۸ عدد فشنگ گلوله‌زنی، ۱۲۵ عدد فشنگ ساچمه‌زنی، ۲ عدد فشنگ چهار پاره و یک عدد فنگ اسلحه شاه‌کشی کشف و ضبط شد.

دستگیری متهمان در مهدی شهر سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر با تأکید به اینکه پلیس هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار و قاچاقچیان سلاح را در سراسر شهرستان نخواهد داد، بیان کرد: در این زمینه، متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

شهاب‌الدین با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به‌طور جد با عاملان ایجاد ناامنی مردم در استان برخورد شدید خواهیم کرد، اظهار کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهاد‌ها و تقدیر همشهریان از عملکرد پلیس است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مساوی حقوق عمومی پس از 22 بهمن 57-1402 شهر شهرستان رودسر که برابر با *شک نمودن به نیرومندی راستین پزشکی تندرستی پزشکان پس از زمان نوشته شده رودسر لنگرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا