خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«چابهار میزبان ۱۰ قسمت از سریال نون خ می‌شود»

فصل پنجم سریال کمدی «نون خ» ساخته سعید آقاخانی ۲۵ قسمت دارد که ۱۰ قسمت آن در چابهار می‌گذرد.

به گزارش آوای زاهدان، مهدی فرجی تهیه‌کننده «نون. خ» با اعلام این خبر افزود که بخشی از این سریال در استان کرمان و سیستان و بلوچستان تصویربرداری می‌شود و قصه سریال همراه با کرد‌ها به چند قومیت می‌پردازد. افرادی که در این بخش‌ها حضور دارند، از هنرمندان بومی این دو استان انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خوبه. صدا و سیما باید در سریال سازی ها به قومیت ها و اقلیت های مذهبی بپردازد. ایران قوی متشکل از همه قومیت هاست. متاسفانه بسیاری از سریال ها خلاصه شدند در تهران و شمال. ایران شهرهای دیگر هم دارد.

    6
    0
  2. چرا هر سریالی که مردم‌پسند میشود، در میانه راه از اصالت و‌روند طبیعی آن خارج میشود! موفقیت سریال نون خ بیشتر بخاطر محیط و فضای بسیار زیبای و طبیعت روستایی آن بود، چه اصراری به ایرانگردی دارند؟ حیف اینهمه زیبایی مناطق اورامانات و اطراف کرمانشاه و پاوه و ایلام نیست؟ چابهار هیچ‌ زیبایی خود را دارد ولی فیلمبرداری در آنجا لطمه بزرگی به این سریال میزند.

  3. نون خ در چابهار ؟!
    مگر کردستان و ایلام و پاوه چه ایرادی داشت که هوس چابهار به سرشان زد! خواهشاً فیلم را از اصالت خود خارج نکنید. این سریال داستانی معمولی دارد و آنچه این سریال را زیباتر کرد، محیط روستایی و اصالت آن مناطق است . خواهش میکنیم مانند دیگر سریال پر طرفدار با تغییر شهر و‌محل فیلمبرداری به این یکی سریال ضربه نزنید.

  4. احتمالا هوای سرد و بارش برف و باران در مناطق کوهستانی استانهای غربی و کرد نشین به مزاج عوامل سازنده خوش نیامده! زمستان را در چابهار فیلمبرداری میکنند و بهار به کردستان و کرمانشاه برمیگردند! طبیعت زمستانی اورامانات بسیار زیباست و ایکاش همه فیلمبرداری در همانجا انجام میشد. اینکار اصالت سریال را از بین خواهد برد .

  5. باز هم عادت بد سازندگان سریالهای ایرانی! سفر ! قسمت‌های بعد در شمال، کیش و ترکیه و دبی!!
    طبیعت و فرهنگ‌اصیل مناطق کردنشین شناسنامه این فیلم بوده، ایکاش مقداری هم از پاییز و زمستان های استانهای غربی و بخصوص مناطق اورامانات را به تصویر می‌کشیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا