خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مردم قم بیش از دو برابر میانگین کشوری صدقه می‌دهند»

محمدجواد مهری با بیان اینکه مردم قم در 8 ماهه سال جاری بیش از 24 میلیارد و 600 میلیون تومان صدقه داده‌اند، تصریح کرد: میزان صدقه پرداخت شده مردم استان طی بازه زمانی ذکر شده، دو برابر میانگین کشور بوده است.

به گزارش قم‌نا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه استان در حاشیه تجلیل از ۲۰ نفر از خیرانی که بیشترین مبلغ صدقات را در سال جاری پرداخت کرده اند، گفت: مردم قم در ۸ ماهه سال جاری بیش از ۲۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صدقه داده اند که بر حسب جمعیت حدود دو برابر میانگین کشوری است.

او گفت: به طور متوسط ماهانه سه و نیم میلیارد تومان صدقه در قم توسط کمیته امداد جمع آوری می‌شود که نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد رشد داشته است.

مدیر کل کمیته امداد قم به استقرار ۴ هزار و ۷۴۴ صندوق صدقه در معابر و شوارع و وجود بیش از ۱۲۰ هزار صندوق صدقات خانگی در استان اشاره کرد و گفت: میانگین کشوری پرداخت صدقه در کشور روزانه ۴۰۴ ریال به ازای هر نفر است، اما در قم مردم به طور متوسط ۹۰۰ ریال روزانه صدقه می‌دهند.

گفتنی است در این مراسم از ۲۰ نفر از خیرانی که در سال جاری بیشترین مبلغ صدقه را پرداخت کرده اند تجلیل و همچنین از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای در گسترش فرهنگ پرداخت صدقه قدردانی شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا