خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بی توجهی به ورزشکاران و خداحافظی زودهنگام با دنیای قهرمانی

قهرمان دو و میدانی ۳ هزار متر مسترز آسیا گفت: بی توجهی به قهرمانان این رشته و عدم تامین نیازهای اولیه زندگی مثل اشتغال و درآمد آن ها را مجبور به خداحافظی زودهنگام از دنیای قهرمانی می کند.

قهرمان دو و میدانی ۳ هزار متر مسترز آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: ورزشکاران دو و میدانی کار کرمانشاهی در همه ماده ها از توانمندی و استعداد زیادی برخوردار هستند که بدون شک اگر بیشتر به آن ها بها داده شود می توانند افتخارات به مراتب بیشتری را کسب کنند.

فرشید میری ادامه داد: متاسفانه به خاطر نبود حمایت و پشتیبانی لازم و بها ندادن به قهرمانان ورزشی آنگونه که استحقاق و شایستگی ان هاست باعث می شود این افراد پس از چند سال انگیزه و انرژی خود را از دست داده و آنگونه که باید در مسابقات حاضر نشوند.

میری تصریح کرد: نداشتن شغل و درآمد مشخص یکی از مهمترین مشکلاتی است که اکثر قهرمانان ورزشی از جمله ورزشکاران رشته دو و میدانی با آن روبرو هستند، مشکلی که باعث شده پس از سال ها حضور در عرصه قهرمانی در نهایت زودتر از آنچه که باید از دنیای قهرمانی برای یافتن شغل و درآمدی خداحافظی کنند.

این ورزشکار کرمانشاهی به رقابت های دو و میدانی قهرمانی ۲۰۲۳ مسترز آسیا که به میزبانی فیلیپین برگزار شد، اشاره داشت و گفت: این رقابت ها با حضور ۲۸ کشور آسیایی و با حضور بیش از ۷۵۰ ورزشکار مرد و زن برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: در این رقابت ها نماینده ماده ۳ هزار متر کشورمان بودم و توانستم با زمان ۱۰ دقیقه و ۱۵ ثانیه و ۴۸ صدم ثانیه از خط پایان عبور کرده و مدال طلا و عنوان قهرمانی را کسب کنم.

میری با بیان اینکه در ماده ۳هزار متر ۲۲ ورزشکار حضور داشتند، گفت: یکی دیگر از نمایندگان کشورمان مقام دوم و ورزشکار هند هم مقام سوم این ماده را به خود اختصاص دادند.

قهرمان مسابقات دو و میدانی مسترز آسیا یادآوری کرد: در این مسابقات ملکشاهی و آزادی ۲ دونده دیگر کرمانشاهی بودند که ملکشاهی در ماده های ۱۵۰۰ متر و ۵ هزار متر ۲ مدال نقره و آزادی در ماده های ۲۰۰، ۴۰۰ و ۸۰۰ متر ۳ مدال نقره کسب کردند.

او با اشاره به اینکه با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا توانسته سهمیه ورودی مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند، گفت: این رقابت ها تابستان سال آینده به میزبانی سوئد برگزار می شود.

میری در پایان ابراز امیدواری کرد با رفع کامل مصدومیتش و حمایت مسئولان و متولیان ورزش و دو و میدانی استان بتواند در مسابقات جهانی هم خوش درخشیده و صاحب مدال شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا